2 Mart 2015 Pazartesi

Ben Geldimmm

Merhabalar ,
Uzun zamandır yazamıyorum bloga , neredeyse bir ay olmuş . Fırsat buldukça takip ediyordum sizleri,
Neler mı yaptım kısa bir özet geçeyim
  • Tatile çıktım , çok iyi geldi :) tatilin kötüsü mü olur zaten :)
  • Almanya'dan halam geldi
  • Diyete başladım yine bir haftada 2 kilo verdim , yürüyüş ve düzenli beslenme :) ( Allah'ım ne olur böyle devam etsin )
  • Yeğenimle harika zaman geçiyorum 
  • Şimdi de fuar var , onun hazırlıklarını yapmaya başladım .

Şimdilik benden bu kadar , bu yaptıklarımı detayını da yazarım size :)

Sağlıcakla kalın :)

6 yorum:

  1. Bir de ben başlasam şu diyete, ah ne güzel olacak:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olacak gerçekten de :)

      Sil
  2. tabii yaa hayat sana güzelll:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa güzel bana ama biraz yorucu oluyor :)

      Sil
  3. Yegenin gercekten cok tatli. Allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum teşekkğr derim . neşe kaynağımız o biizm :)

      Sil