30 Nisan 2015 Perşembe

51. CUMHURBAŞLIĞI BİSİKLET TURU ETKİNLİĞİ

Merhabalar
 51.cumhurbaşkanlığı bisiklet turu dün Marmaris'te gerçekleşti , mağazamızın da çok yakınından geçtiler , VESTEL 'de baş sponsorlarından biri olduğundan Vestel ürünleri ile güzel bir etkinlik düzenledik.
Vestel Mix Go ile milkshake yapıp gelen misafirlerimize dağıttık , Mix Go ayrıca doğrayıcı, buz kırıcı özelliği de bulunmakta. 

daha fazla bilgi için MİX GO tıklayınız...

 Fotoğraflarla sizinleyiz...






Kampanyasız olmaz :)





Şarkı söylemeden olmaz hem bende söyledim :) videom sizlerle...

video



Çalışma ekibimiz 


ve benim prensim ...







En güzeli an ise burasıydı ...
Trafik durdu ve biz arabalara kendi yaptığımız milkshakeleri dağıttık ...Çok güzel tepkiler aldık ,reklamda yapmış olduk :))




Türkiye Vestelleniyor!

                                            

                                               

10 yorum:

  1. Yaaa ne güzel etkinlikler yapmışsınız siz, gelmek istedim aslında ama Aksazdaydık biz de iş için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler gününe yine etkinlik yapmayı düşünüyoruz canım o zamana beklerim :)
      hem her zaman da beklerim yani :))

      Sil
  2. canımsın benim.çok güzel zaman geçirmişsiniz o duran arabalardan birinde ben olaydım nolurdu sanki.çok öptüm sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim keşke ne de güzel olurdu valla. öpüyorum seni ...

      Sil
  3. O prensi yerim ben ne tatlılık öyle :) Maşallah ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gittikçe de büyüyor, teyzelik bambaşka bir duyguymuş . ..

      Sil
  4. Ama Hamiyet, bana da bırak biraz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bitirdiniz çoçuğu yahu :))

      Sil
  5. Güzel bir etkinlik olmuş hakkaten. Marmaris ısınmıştır iyice, o yüzden milkshakeler iyi gelmiştir herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmaris ısındı canım , bekliyorum en kısa zamanda seni :)

      Sil