13 Nisan 2015 Pazartesi

Kıyamet Günü (şiddet ile tavsiye edilir )


İsimini duyunca korku filmi sandım ama korku filmi ile hiç bir alakası yok ... O kadar güzel bir film ki...Filmin çoğu bölümünde gözyaşlarıma hakim olamadım bazı yerlerde hüngür hüngür ağlayasım geldi.Mutlaka izleyin pişman olmayacaksınız
Konusu da ;


Maria ve Henry 3 çocuklarıyla birlikte kış tatillerini geçirmek için Tayland'a giderler. Bu tropik cennete birkaç gün keyifli vakit geçirmek isteyen aile, 25 Aralık gecesi düzenlenen Christmas partisine gider ve bolca eğlenirler. Ertesi sabah havuz keyfi yaptıkları sırada korkunç bir gürültüyle ortalık sarsılmaya başlar. Maria ve Henry korku içinde dona kaldıklarında, otelin duvarları üzerinden dev dalgalar da üzerlerine doğru hızla gelmektedir!
26 Aralık 2004'te yaşanan tsunami felaketini kurtulmayı başaran bir ailenin gerçek hikayesi üzerinden anlatan filmin başrollerinde Naomi Watts ve Ewan McGregor'u seyrederken filmin yönetmenliğini ise The Orphanage filmiyle tanıdığımız J.A. Bayona üstleniyor.

5 yorum:

  1. Ben de izlemiştim bu filmi; sonunda nefesimi bıraktığımı hatırlıyorum, yaşanmış olması çok etkiliyor insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle gerçek bir hikaye , insanın içine işliyor

      Sil
  2. Güzel gözüküyor, ben de izleyeyim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izle derim sonra da yorumunu bekliyorum :;)

      Sil
  3. Ben de çok sevmiştim. Ailemin ne kadar değerli olduğunu çok yoğun hissetmistim

    YanıtlaSil