18 Mayıs 2015 Pazartesi

Bu ay Süprizler ayı

Merhabalar ,
Bu ay en sevdiklerim bana ard arda süpriz yapıp ziyaretime gelmişler ...
Benim sevgili kocacım dayanamaz hiç hemen söyler , hediye alsa da hemen verir dayanamaz o :)
Geçenler de, '' ya canım ben bişi dicem ama sen sakın belli etme bildiğini Emine ablalar geliyorlar ama sana süpriz '' dedi . Ay ben bir sevindimmm :)
Emine Ablamız benim Uşak'ta üniversitede ki hocam ben onun ilk öğrencisiyim ve biz bağımızı hiç koparmadık abla kardeş gibi olduk .
Onlar geldi ben açıkca söyledim bildiğimi çünkü numara yapamadım yahu :)
 Bir kaç gün sonra bir telefon ablamdan anneannem ve dedem Almanya'dan gelmişler ben şaşkınlığımdan hangi anneannem diye sormuşum :)
İnsanın kaç tane anneannesi olabilir ki :) Onlar da süpriz yaptılar hiç kimseye söylemeden gizli saklı gelmişler ay bir sevindim o kadar özlemiştim ki onları ....
İki hafta o kadar çabuk bitiyor ki bugün gidiyor anneannem , ..
seni çok özleyeceğim ...

10 yorum:

  1. ne hoş olmuş bak :))
    Süpriz misafir gibi güzeli yoktur;)
    SEvgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ,o kadar güzel oldu ki :)

      Sil
  2. Ne güzel sürprizler yaşamışsın.Bu arada hediye alınca ben de sabredemeyenlerdenim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocam sayesinde bende öyle oldum ya :( dayanamıyorum hemen söylüyorum

      Sil
  3. Allah kavuştursun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teşekkür ediyorum

      Sil
  4. Ooo ne güzel sürpizler olmuş:-) Allah kavuştursun:-)

    YanıtlaSil
  5. Sürprizi kim sevmez ki? Sen hep mutlu ol tatlı kız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm teşekkür ederim , sende özlettin kendini fadiş ablacım

      Sil