4 Haziran 2015 Perşembe

Diş Anasyımm ben :)



Başlığı okuduğunuzda diş anasıda ne demek diye düşüdünüz değil mi ?
Kendim uydurdum , Arel'in ilk dişinin çıktığını ben gördüm bu yüzden diş anasıyım ben diyorum :))
Dişinin çıktığını ilk gören kişi çocuğu baştan aşağıya giydirmek zorundaymış ya da bakır tava alacakmış ya da altın takacakmış herkes başka bir şey diyor .
Şu an benim tercihim baştan aşağıya giydirmek olacak :)
Kıyafet almak daha eğlenceli yahu :)

Benim canım prensim , iyiki geldin sen bu dünyaya .Neşe kaynağımızsın sen :)



4 yorum:

  1. Ooo maşallah Arel'e. Ben de şöyle duymuştum.Diş buğdayında buğday kaynatılır.Kaselere dökülür.Bir casede altın olur.Altını bulan ziyaretçi o altın parası ile üst/baş..vs alır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa , bunu da ilk defa buldu , her yerin adeti başka demek ki...
      Diş buğdayını kendi çapımızda yapmayı düşünüyoruz :)

      Sil
  2. Oy oy, büyüyor yakışıklı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet handan ablacığım büyüyor beyefendi :)

      Sil