6 Haziran 2015 Cumartesi

Güzel bir mim çocukluğumm

Beni sevgili Handan Abla mimlemiş...
Biraz geç olsa da hemen cevaplamaya başlıyorum ..
Çocukluğum
Ben gerçekten güzel bir çocukluk yaşadım
Almanya'da doğdum ve üç yaşında Türkiye'ye taşındık.
Annem Alman ve Türk adetlerini sonradan öğrendi
Ablamla ben çok nadir sokakta oynadık bilmezdik ,evde evcilik falan oynardık ya da annemle çocuk parkına giderdik .
Bayram zamanlarında çocuklar şeker toplamak için kapı kapı dolaştığında çok utanırdım ben hiç gidemezdim :)

Babam çok sıkıydı ablamı tek başına göndermezdi ben de gidersem öyle çıkabilirdi .Ablam ile aramızda dört yaş var .Ben tabi ablamlarla hep takıldığımdan onlar gibi yabancı müzik dinlerdim farklı giyinirdim , kendi arkadaşlarımla tam anlaşamazdım ,onlar yabancı müzik bilmezlerdi ,hayran olduğumuz şarkıcıları tanımazlardı öyle farklı bir anımda var :)

Pazarları aile günümüzdü kimse ayrı plan yapmazdı .Ailecek bir şeyler yapardık ..

Ortaokula gittiğim dönemler de ise annem rahatsızlandı . Babam ve annem sık sık İzmir'e gitmek zorundalardı .Aylardır hastane de yattığı zamanlar oldu . Ablam ve ben o zamanlar tek başımıza çok kaldık .Akrabaların sadece iyi gün dostu olduğunu fark ettim .Melek annem hasta olduğu zamanlar bile bir çok güzel şeyler yaşadık .Biz çok güçlü bir aileydik ,hala da öyleyiz . Sevgimiz çok kuvvetli, annem öldükten sonra daha da bağladık birbirimize ...
Canım ailem sizi seviyorum ...Annemm seni de çok özlüyorum


Aslında anlatılacak o kadar çok şey var ki ..
Yaz tatillerinde Almanya 'ya gittiğimizde karavanla gezilerimiz , bisiklet turları  gibi daha çok anlatılacak anılarım var ...



Şuan bu fotoğrafı bulabildim ...ufak sarı kafa benim :)



Bende mimliyorum arkadaşlarımı ,YAŞAM İZİ , ECE İNCE , yaz aşkı    
hadi bakalım sıra sizde :)

6 yorum:

  1. Ne güzel anılar. Bu güzel anılar bizi birbirimize sımsıkı bağlıyor, aramızdan ayrılsalar bile hep bizimle kalıyorlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ,, ah bu anılar , bu fotoğraflar en güzel hatıralar olıyor. öpüyorum seni

      Sil
  2. Merhaabaa :) Şimdi gördüm, ilk fırsatta yanıtlayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım, ben unutmuşum bu mimi. O kadar yoğun ki gündemim zaman yaratıp yazamadım. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil