13 Haziran 2015 Cumartesi

Hayranlıkla izlediğim dizi Medcezir finali...

Çok severek izlediğim Medcezir'in finali dün yayınladı. Bence zamanında olan bir finaldi.Bir sezon daha gitseydi biraz sıkıcı olabilirdi. Bir yandan da birazcık üzüldüm çok severek izliyordum .
Dün duygu dolu bir final oldu . Ben hüngür hüngür ağladım eşim , bu bir dizi farkında mısın diyip sarılarak teselli etti ... Gerçekten biraz komik bir dizi için bu kadar ağlayacağımı tahmin etmemiştim .
Bu güzel diziyi özleyeceğim ...




6 yorum:

  1. Sevdiğim diziler bittiğinde arkadaşlarımdan ayrılmış gibi hissediyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle oluyorum .....gözüm fragmanda acaba ne zaman çıkacak diye amaaaa artık yok kiii::(

      Sil
  2. Ben bu sene hiç dizi seyretmedim desem :)) Seneye mutlaka 1-2 tane seyredicem ama yılların alışkanlığı kendimi tuhaf hissettim bütün sene :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dizi kolik değilim ama severek izlediğim bir dizim vardı oda bitti ... insanın favori dizisi olması lazı -m ya :)

      Sil
  3. bu diziyi sanırım bi ben izlemedim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten senlik bir dizi değil o :)

      Sil