25 Temmuz 2015 Cumartesi

Tatilimmm -1

Merhabalar ,
Bu bayramı ben Almanya 'da iki halamın yanında geçirdim . İlk gün büyük halamda kaldım .
Onlarında iki tane köpeği var Aslan ve Melodi ..
Melodi doğum yaptı ve 9 bebek getirdi dünyaya bunların 4 tanesi satıldı.
O kadar tatlılar ki ...
Bakımları çok zor ama bahçeye girdiğin an hepsi geliyor ,oyun istiyorlar başlıyorlar pantolonumdan ısırmaya :)


Almanya 'da olup da dondurma yemeden dönemezdim :)
Bebeklerimizin adı
Arel (evet yeğenimin adı :) en yaramazı da o ) , apolo,ayrin,ateş :)
Melodinin ilk bebeği olduğundan A harfi ile başladı isimleri
Şimdilik bu kadar :)
Sırada İspanya 'da yaptıklarımı yazacağım
sağlıcakla kalın







9 yorum:

  1. ayyy çok şekerler bayıldım bu köpüşlere...senin içinde güzel bir tatil oluyor çok sevindim.iyi gezmeler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederm , gerçekten de çok şeker köpişler :)

      Sil
  2. Bayram tam bayram olmuş. Ne güzel :-)

    Yavrular insanda sıkıntı falan bırakmaz, gülümsememek elde değil bakınca:-)

    İyi eğlenceler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir bayram tatili oldu bana :) öpüyprum

      Sil
  3. oyyy ama bu bebekler gercekten cok tatlı,
    su yuzlere
    gozlere bakar mısın :)

    kocaman bı cıftlıgım olsa
    kedılerım kopeklerımle utopyamı yasardım kesın :)
    barıs dolu sevgı dolu bı cıftlık olurdu orası


    ıspanya ya cok sevgıler
    cok ozlemısım senı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende canım benim ne çok sevindim geldiğine anlatacak çok şey var sanırım :)

      Sil
  4. Ama cok tatliymis bu kopusler :)

    Hem gezmis, hem sevdiklerinle gorusmussun ne guzel :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de güzel bir hafta oldu sen de bir almanya turu yapmışsın şimdi okudum blogda :)
      sevgiler

      Sil
  5. Ay bu yavrular çok güzellermiş tam yemelik. Bol eğlenceli bir tatil olmuş, ne güzel .)

    YanıtlaSil