21 Ağustos 2015 Cuma

Arel'imin diş buğdayı

Merhabalar 
Arel'in diş buğdayını yapmaya karar verdik ablam aslında çok fazla istemesede ben ısrarla yapalım dedim :) 
Hatıra olur hem diye düşündüm ... Yakın çevremizi çağırdık ama baya bir kalabalık olduk hava da çok sıcak olunca bahçe de değilde evin iç kısmında yapmaya karar verdik :)
Blogdan tanıştığım gırlafikir yine diş buğdayını renklendirdi , kendisine buradan teşekkür ediyorum :)




Biraz farklı olsun istedi ablam hep bilindik şeyler dışında tema flamingo olsun istedi 





tabak , bardak , kaşıklar tchibodan alındı , flamingo magnetlerini ise renksepeti yaptı , çok uğraştı sevgili Merve ona da buradan tekrar teşekkür ediyorum 


Flamingo ışıklarını Almanya'dan getirdim , flamingo ile ilgili bir şeyler bulmak baya bir zor oldu :(


burada ise ben :)


hala ve teyze bir arada :)


Anniş ve Arel (dikkatinizi çekerim Arel'in şortunda flamingo var ama net olarak gözükmüyor )



....ve Arel'im yine makası seçti,makası aldığında fotosunu çekmemişiz :(
İzmir'de yaptığımız da da makas seçmişti sanırım büyük halası gibi kuaför olacak :)


selfiesiz olmaz dimi gelen herkese çok teşekkür ediyorum :)


15 yorum:

  1. Maşallah Arel'e.Bu arada bu tabak çanaklardan ben de Tchibo'dan piknik için almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir set yapmışlar her şeyi var içinde peçete tabak .bardak ,alınmayacak gibi değil :) bu arada teşekkürler

      Sil
  2. oyy maşallah seviyorum boyle organizasyonları çocuklara güzel hatıralar kalıyor :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum :) benden de kocaman sevgiler

      Sil
  3. Çok şekersiniz canlarım bi dolu güzel ve keyifli günleriniz olsun, öptüm hepinizi ama en çok güzel adamı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim bende kocaman öptüm seni ,bilgeme de kocaman sarıl emi

      Sil
  4. Harika olmuş:-) Daha nice nice güzelliklerini yaşayın oğluşun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler handan ablacım :)

      Sil
  5. Maşallah, daha nice kutlamalarını görürsünüz inşallah. Allah sağlık ve mutluluk versin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , teşekkür ederim canım , öpyüorum

      Sil
  6. Herşey çok güzel olmuş ,nice nice mutlu anlarınız olsun böyle.Sevgiler Nesrin 'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Arzu ablacığım ,benden de sevgiler...

      Sil
  7. hala teyze pozu harika!
    maşallah arel büyüyorr!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kocaman oldu paşam :) teşekkürler

      Sil
    2. maşallah arel e.çok tatlı olmuş.hep güzel günleri olsun inşallah

      Sil