20 Ağustos 2015 Perşembe

Güral Porselen Mağaza Açılışımız

Merhaba ,
Uzun zamandan beri yoktum , şimdi neden yazamadığımı anlatayım size ...
Biz Çarşıya yeni bir mağaza açtık ve onun hazırlıkları için baya bir koşuşturduk , marangozlar saolsun baya isyan ettirdi bizi ... Açılıştan bir gün önce gece 3 te evdeydim .Teker teker yerleştirdik temizledik ama sonucu çok güzel oldu . Orjinal fotoğraflar daha elime ulaşmadı ama ben sabırsız biri olarak telefondan çektiklerimi size paylaşacağım ...




Canım babamın açılış konuşması o kadar heyecanlı ve duyguluydu ki ... Gözyaşlarımıza hakim olamadık . Benim canım ailem ...



Canım kocam telaştan hiç fotoğraf çekilmemişiz. Seni çok seviyorum desteğin bambaşka ...













minik prensim Arel'im


Ablacımla birlikte :)







Gelen tüm dostlarımıza teker teker teşekkür ediyorum ,iyi ki varsınız ...

Basında biz ...




17 yorum:

  1. Canım mağazanız hayırlı olsun, hayırlı bereketli kazançlarınız olsun.
    Keyifle uğraştığınız bir işiniz olması ne güzel:)
    Arel de iyice büyüdü yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkür ediyorum :)
      Evet Arel kocaman oldu ne çabuk büyüyorlar...

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım.Kazancınız bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım benim öpüyorum

      Sil
  3. Oo, hayırlı olsun canım :-) Hepiniz çok güzel gözüküyorsunuz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ediyorum öpüyorum

      Sil
  4. aaa hayırlı olsun. çarşı yani beşiktaş de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tabi merkezde diyelim o zaman :) teşekkürler

      Sil
  5. hayırlı olsun nesrıncım

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun inşallah Nesrin. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , sevgiler

      Sil
  7. hayırlı olsun canım.emeğinize sağlık rabbim bol ve bereketli kazançlar nasip etsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bu arada harika olmuş.ürünlerde çok şık

    YanıtlaSil
  9. Hayirli olsun canim benim. Bol kazanclar.

    YanıtlaSil