29 Ağustos 2015 Cumartesi

Güral Porselen Stoneware Yemek Takımları



Merhabalar ,
Bugün size güzel bir yemek takımından bahsedeceğim. Güral Porselen'in çıkarmış olduğu Stoneware takımlar. Size Stonware'nin özelliklerinden bahsedeğim ; ağır metal içermez, tat ve koku barındırmaz ,su emmez ve mikrop barındırmaz , mikrodalga fırında ve bulaşık makinesinde zarar görmez , kolayca yıkanabilir ...
     

 Yemek takımın içinde ;
6 adet servis tabağı 
6 adet yemek tabağı
6 adet pasta tabağı
6 adet çorba kasesi bulunmaktadır.



Ben siyah altın olan yemek takımı aldım , çok severek  de kullanıyorum . Aslında mor ile siyah arasında kararsız kaldım ama eşim siyah rengi tercih etti. Çeyiz alırken eşim hiç karışmadı o yüzden bu sefer söz hakkı onda:)

Eğer almak isterseniz ASTEKS HOME COLLECTİON 'dan satın alabilirsiniz , ve şuan kargo ücretsiz . 











10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet evet gerçekten de öyleler :)

      Sil
  2. merhaba ben siyah yemek takımı arıyorum. yukarıdaki siyah takımı bulamıyorum .nerede bulabilirim ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bu ürünü biz satıyoruz .
      0252 4171747 numarayı ararsanız size yardımcı oluruz ya da www.aspak.com internet satışımızda bulunmakta
      iyi günler

      Sil
    2. merhabalar sitenizde siyah olan yemek takımını bulamadım hala mevcutmu?

      Sil
    3. Merhaba elimzde son olan satılmış bundan dolayı int sitemizden de kaldırık ,şuan stoklarda yok eğer beğenirseniz beyaz altın , lila , kırmızı lacivert olan mevcut.

      Sil
  3. Merhaba kirmizi mavili olan mevcutmu numarayi aradim ama oparatorden acan olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , telefonumuzda ufak bir sıkıntı bulunmakta . Yarın yine aktif hale gelecek ama malesef o takımdan sadece mor ve sarı gri olan takım kaldı . İyi günler

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, site ne zaman aktif hale geçecek acaba?

    YanıtlaSil