1 Ağustos 2015 Cumartesi

İSPANYA TATİLİM -2

Merhaba tatil yazımın devamına gelelim :)

Diğer halam ile İspanya'nın adası olan Mallorca'ya gittik . Mallorca'ya daha önce 3-4 kere gelmiştim . Mallorca insanlar genelde parti yapmaya gidiyorlar ...

Orada tanışıp sevgili olan bile çok var :)
Mallorca'nın denizine hayranım , sırf kum ,yosun hiç yok ..
Hava rüzgarlı olduğundan ben bir güzel uyumuşum ve felaket bir şekilde yanmışım :(
şimdi gelelim resimlere

Otel odamızın manzarası

Bizim kızlar , halam çalışanları ile yılda bir kere tatile götürür bu yıl bende şanslıydım ve beni de yanına aldılar

Canım halam

Oranın meşhur içkisi karamel vodka , ilk duyduğumda bu nasıl bir şey desemde tadı güzeldi
tavsiye ederim :)

Kumdan şato ve içlerinde mumlar ...

.....ve bierkonig , inanın bu boş hali :) şarkılar söyleniyor içkiler içiliyor eğlenceli bir yer

ve oranın meşhur zenci satıcıları , ilk başta çok korktum onlardan ama sonra da o kadar eğlenceliler ki, Sana bir isim takıyor br gün heide klum oluyorsun , bir gün lady gaga oluyorsun ve bir gün monica oluyorsun ...
Sonra başlıyorlar farklı renkler , farklı desenler , farklı modeller , bu gün diğer günlerden daha ucuz :)
her gün bir kaç tanesinden bunları duyuyoruz .
Nerden geliyorsun diyorlar bizde Türkiye'den diyince bizimle arapça konuşmaya başlıyorlar , tabi biz hiç bir şey anlamıyoruz sonunda Almanca anlaşıyoruz.

İyi bir pazarlık yaparak kendimize renkli yüzük ve renki taç aldık :)

Tren arabaları bunlarla mallorca bir ucundan diğer ucuna gidebiliyorsun , bir kere son durakta olduğumuz farketmeyince baya bir geri yürümek zorunda kaldık :(

1. Nadal'ı da gördünüz mü oralarda bakiim:-) İmza alaydınız benim için:-)

Harika bir tatil olmuş:-)

1. gördüm gördüm sana özel imzalı aldım :P
      teşekkürler canım

2. nesrıncım senınle gezmıs kadar oldum :)
    teşekkurler bu guzel paylasımın ıcın

3. bak bak ben niye bilmiyorum ispanyaya gittiğini. ig de bahsetmedin mi ben mi kaçırdım.
    inanmazsın daha bugün ispanya turlarına bakıyordum fiyat falan araştırması ama gelecek sene için :D
    bu sene başka bi planım var ama söylemiycem ben de senin gibi gizliycem, sürprizzzz:))) inşallahh olur.

1. Aslında paylaşmıştım canım ama belki atlamış olabilirsin ;) ne de güzel canım merak ile bekliyorum valla süprizi ;) inş da olur canım 😃😃

4. Güzel bir tatil olmuş. Kumdan şatoya bayıldım :)

1. Gerçekten de güzel oldu ;) bende hayran kaldım ona :)