27 Ağustos 2015 Perşembe


Merhaba ,
Geçenlerde Facebook'ta bahattinin paylaşımlarını gördüm,bazı paylaşımlar gerçekten güzel oluyor.
Bugün de bunlardan birini paylaşacağım ...
Bu aralar çok duyuyorum bunu , Kilo almışsınnnn!! evet aldım ne var bunda ,kilo aldım diye de depresyoa girmeyeceğim .. Bu lafı da en çok fazla samimi olmadığım insanlar söylüyor eminim ki gıcıklığına yapıyorlar ... Bir insanın morelini nasıl bozabilirim diye düşünüp hemen ayyyyyyyyyy canım kilo almışsın ama sana yakışmış, yakışdıysa neden söylüyorsun dimi ???
Ya da zapzayıf biri gelir ay çok yedim göbeğim çıktı , bu nasıl saçma bir cümledir hiç anlamam ...Zayıflıktan öleceksin ama göbeğim şişti ve beni her gördüğünde nerdeyse bir gün ay kilo vermişsin diğer gün kilo almışsın diyen biri , ben de geçenlerde kendisine sen bir gözlük numaranı değiştir dedim karar veremedin bir türlü kilo alıp verdiğimi ...




13 yorum:

  1. Ahahahahaaaa :)))
    Bak bunu görmemişim daha önce...
    Süpermiş :)

    YanıtlaSil
  2. Kiloya çok takıntılı bir millet olduk. Karşılaşmalarda ilk söylenen şey kilo alıp verme oluyor nedense, ben de anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle oldu.. Milletin ne derdi varsa kilolarımla :)

      Sil
  3. Boş ver önemli olan sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) yağlarımla barışığım ya :)

      Sil
  4. Ayyyyyyy...ilk defa geliyorum bu bloga ve de hemen zink diye ne göreyim:

    Ennnnn gicik oldugum laf!!:)

    Hep sorarim kendi kendime (hatta gecen 'hakkimda bilmediginiz 11 sey' baslikli yazimda buna da deginecektim, onca sey vardi sira gelmemisti) niye böyle bir sey söylenir bir insana yaa niye?!
    Hep sey diyesim gelir benim öyle dedikleri zaman (hatta demisligim de vardir) : "Aaa ciddi misin?? Iyi ki söyledin ya...yoksa ben gercekten farkina varmamistim, sagol!" Te allaam....

    Bazen de iyice geliyolar bana (dedign gibi bunu diyenler pek yakin dostum olmuyorlar) ve sunu diyesim geliyo: "Simdi benim kiloya cözüm bulunur, zayiflayabilirim. Ama senin salakligini/gicikligini napcaz?"
    Ama demiyom tabii der miyim. Ayip.

    Sevgiler....(cok sevdim burayi ben):)

    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bloguma hoş geldin , ah ne bizim bu insanlardan çektiğimiz :)
      ama onların yaptığı ayıp değil mi canım :=
      bende de kocaman sevgiler

      Sil
    2. Almanca bloguma yorum yapmissin, simdi gördüm. Müsadenle buradan cevap vermek istiyorum. Coook tesekkür ederim yorumun icin, ben de cok mutlu oldum. Sen de mi "Alamanci"ydin?:) Ama TR'de yasiyorsun sandim ben?

      Türkce blogumu ("Carpe diem") gördün mü? Hani görmeyip, o yüzden Alman bloguma mi yazdin acaba dedim. Alman blogumda sirf Almanca yaziyorum, cünkü srf Alman okurlarim icin, yani en azindan orada sirf Almanca yorumlar olsun istiyorum, Türkce blogumsa sirf Türler icin, yani sirf Türkce yazilar ve yorumlar olsun istiyorum. Birbirine karistirmak istemiyorum...o acidan. Oraya (da) yorum yapman beni cok mutlu edecektir. Simdiden cok tesekkürler:)

      Ayse

      Sil
    3. Ah...unutusum bir de demin. Cok hosbuldum Nesrin, tesekkür ederim:)

      Sil
    4. Evet Carpe diemi yorumu yaptıktan sonra gördüm:) Türkiye'de yaşıyprum ama Annem alman olunca almancam var okuyup anlayabiliyorum ama yazarken biraz hatalar oluyor :) tanıştığıma tekrardan çok mutlu oldum :) artık her iki bloguna da gireceğim sevgiler

      Sil
    5. Hmm anladim, cok tesekkürler cevabin icin.
      (Bu arada...benim laptop klavyemde bir sorun var, bazi harfleri iyi basmiyor, dolayisiyla yazdiklarimda bazen bazi harfler eksik cikarsa kusura bakma lütfen. Yorumumu yolladiktan sonra görüyorum bazen, düzeltemiyorum da)

      Annecigin........ ahhh....nurlar icinde yatsin.... az evvel biraz dolandim eski yazilarinda ve bir yazinda okudum....okadar üzüldüm ki.... basin saolsun canim.

      Ve fotografini görüdügümde, acaba Alman mi diye gecti iicimden, yanilmamamisim:)

      Sanirim Türkce bloguma agrlik verecegim bundan sonra yine, ama öbür tarafa da yazarim belki arada. Cok sevinirim tabii arada okursan. Bunca kalabalik blog dünyasi icinde insan bazen nereyi takip edecegini, nereye ugrayacagini sasiriyor, yetisemiyor...o yüzden anliyorum yani ben herkesi, bana pek ugramadiklarinda...ama ugradiklarinda da coooo mutlu oluyorum:)

      Tschüüß!:)

      Sil