14 Eylül 2015 Pazartesi

Arel'ime ...


Teyzelik yaşadğım en güzel duygu ... Bambaşka bir şeymiş ... Bir yere gideyim hemen Arel'e de bunu alalım ,şunu alalım Arel ne yapıyor acaba diye düşünmeden edemiyorum .
Benim minik prensim ,teyzen hayatın boyunca hep yanında olacak . Sen bana bir kere sarılıyorsun ya dünyalar benim oluyor ...
9 aylık oldun bile ne ara büyüdün . Hayat zor ,bu aralar olanlar da kötü ...
zor günlerinde hep yanında olacağım... 
Benim kıymetlim seni çok seviyorum 
teyzen ...



8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Değil mi , ben de çok seviyorum .

      Sil
  2. Ben hemen hemen aynı zamanlarda hem anne hem de teyze oldum. Ve inan kendi çocuğun gibi seviyorsun yeğenini de .Dünyanın en güzel şeyi çocuklar. Bebek özledim şimdi yaaaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyleler , dünyanın en güzel şeyi. bir gülümsemesi bile yetiyor insana :)
      sevgiler

      Sil
  3. ne güzel foto yaa oh mis :) doğuşunu da hatırlıyom ki yazmıştın yaaa vay beee büyüdü hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki ... bende şaşkınım valla kocaman oldu beyefendi :)

      Sil
  4. Maşallah:) Allah uzun, sağlıklı ve huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah Arel'e. Kocaman olmuş :)

    YanıtlaSil