29 Eylül 2015 Salı

Bayram gezimiz -Meryem Ana

Şirince 'den sonra Meryem Ana'ya gitmeye karar verdik , zaten hepsi birbirine çok yakın yerler,
Meryem ana'ya doğru giderken meryem ananın heykelini görüyorsunuz , 

Giriş ücreti ise 4 kişi ve araba park etme de dahil 30 tl idi . 

En çok hoşuma giden yeşillik içinde olmasıydı ..









Meryem ananın evinde hala törenler devam ediyor , nikahlar , vatfiz törenleri gibi ... 



İçeri de fotoğraf çekmek yasakmış o yüzden içerinin fotosunu çekemedim 



....Ve en sevdiğim yer mum yakıp dilek tutma , en son buraya okul turu ile gelmiştim o zaman annemin iyleşmesi için dilek tutmuştum ...o dileğim tutmadı ama bakalım belki bu dileğim gerçekleşir.





Burası ise dilek duvarı herkes istediği dilekleri buraya yazıyor ama biz yanımıza hiç bir şey olmadığı için asmadık ama fotoğraf çekmeden de olmaz değil mi :)



sırada Lokomotif müzesi bulunmakta ....

7 yorum:

  1. Bak buraya hiç gitmedim, seneye Metos da dönünce oralara tur atacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gitmelisin canım benim hemen yakınında efes antik kenti var ... her yer birbirine o kadar yakın ki ..

      Sil
  2. keşke içerinin de fotosunu çektirselerdi bak görmüş olurdum böylece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında içerisi çok büyüleyici değildi .. Papanın geldiği tarih yazıyor sonra papanın 'hac kolyesi var orada , turistler yoğunluktaydı orada dua ettiler içeride de mum yakabiliyorsun . Fazla büyük bir yer değildi ...

      Sil
  3. Bende yıllar yıllar önce ziyaret etmiştim Meryem Ana Kilisesini. Hatta şöyle bir şey kalmıştı aklımda; yılın belirli zamanlarında Hıristiyanlar gelip Hacı oluyorlarmış.
    Ordan çıkıp hemen yanında olan Yedi Uyuyanları gezmiştik. Şİmdi biraz daha bakımlıdır diye düşünüyorum. Çok fazla gezilip görülecek tarih kokan yerler var memleketimiz de; ne güzel.
    Öpüyorum seni kocaman canım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. o detayı ben bilmiyorum , gerçekten çok güzel bir yerde yaşıyoruz , gezecek çok yerimiz var bende öpüyorum canım

      Sil