1 Eylül 2015 Salı

Bir pazar gezmesi


Pazar günleri benim için çok değerlidir. Tek izinli olduğum gün , genelde hep plan yaparız evde nadir geçiririz günlerimizi ...Ama sanki bu yıl denize az girdim , yaz bitiyor ve ben yazları çok severim ...
Bu pazarda tekne kiralık ve güzel bir tur yaptık . Almanya'dan halamlar da olunca daha da bir güzel oldu ..
Yüzmesini çok severim ,denizden hiç çıkmadım desem yalan atmış olmam :)
Etrafımızı çekmek yerine bol bol kendimizi çekmişiz :)



Canım ailem 


Çiçekci kız :)



Duygum ...

Dede , torun aşkı 


eniştem ve koçişkom 





..... ve gün batımı 


Sağlıcakla kalın ...

7 yorum:

  1. Harika bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ,gerçekten de öyle oldu :)

      Sil
  2. Ne güzel ailenin yanında olması huzurunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  3. kendimi gördüm :( bende çalışan bir bayanım ve tek tatil günüm pazar :( ben ne kadar gezme meraklısı biriysem eşimde bir o kadar ev meraklısı :) iyi eğlencelerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , ben de öyleyim akşam yürüyelim mi bir yerlere gidelim miii diyen ben ,ya sonraaa gidelim ,terasta oturalım diyen kocam :)
      teşekkür ediyorum

      Sil