29 Eylül 2015 Salı

Güzel bir bayram gezisi - ŞİRİNCE

Merhabalar
Bu sene bayramı birz farklı geçirdik ,arife günü mezarlığa gittik annemi ve babaanemi ziyaret ettik , sonra ailemin bayramını kutlayıp eşimin ailesinin yanında gittik . Güzel bir bayram kahvaltısı yaptık ,kurbanı kestik oradan yola koyulduk ..

Fotoğraftakiler ben eşimin kardeşleri ,kayınvalidem ve kayınpederim .Çok seviyorum onları gerçekten ben şanslı bir gelinim , o bilir benim yapamadığım şeyleri ve hiç zorlamaz beni .sanırım kayınvalidem ile ilgili ayrı bir yazı yazmalıyım :)


Şimdi de yola gitme zamanı , eşimin kardeşi Okhan Şanlıurfa 'da uzman olarak görev yapıyor . Allah'a şükür oralarda olay yok ,izni de iptal olmadı ve geldi. 
Yolculuğumuz çok eğlenceli geçti Aydın üzerinden gittik Şirince'ye bol müzikli bir seyehat oldu .



 ......ve Şirince ilk gördüğümüz otoparka park ettik ve hemen turist muamelesi görduk kısacası kazığı  yedik diyebilirim 10 tl otoparka verdik azıcık ileride ise 5 tl idi otopark...


Çok güzel el yapımı ürünler,sabunlar ,zeytinyağı , magnetler vardı



korumalarım :)







En çok sevdiğim ise evlerde hep üzüm motivleri olmasıydı 


Şirincenin meşhur evleri...







....ve biz şımarmadan yapamayız ,çok seviyorum bu fotoğrafımızı 



Buradan da mahsene doğru gidiyoruz ,fotoğraf çekmesi yasakmış orada çeşit çeşit şarap denedik.Kavunlu,çilekli,franbuazlı ,tatlı kırmızı şarap ve daha bir çok çelit şarap aldık . 6 adet sipariş geçersen eve bile kargo ediyorlarmış.Fiyatlarda gayet makuldu.meyveliler 25 tl kırmızı şaraplar 20 tl.




Gördüğünüz üzere ellerimizde şaraplar biz yola koyulduk :)






Burası da Artemis Resturantı ,çok güzel bir yerdi , içine ise küçük bir müze yapmışlar 






Ve Şirince'nin doğal yapımı dondurmacısı , ben kavunluyu yedim çok güzeldi ama sadece kavunun çekirdekleri de içindeydi yerken o biraz sıkıntılı oldu :) 




Şirinceyi çok sevdik , çok güzel bir gün oldu bir daha ki yazımda Meryem ana kilisesi olacak :)

16 yorum:

  1. Şirince çok merak ettiğim yerlerden biri, umarım bir gün gitmek kısmet olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en kısa zamanda gitmelisin :)

      Sil
  2. Sirince geziniz de cok keyifli gorunuyor ama ben en cok yer sofrali sicacik fotografa bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum o fotoğrafı , sen orada olsaydın ne güzel fotoğraflar çekerdin :)

      Sil
  3. Gezmelerin kötüsü olur mu zaten :)
    Ne güzel hem ziyaret hem gezi hepsini bir arada yapmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın , gerçekten de öyle gezmenin kötüsü olmaz :)

      Sil
  4. Şirince şarabı tadından içilmez vallahi :)

    YanıtlaSil
  5. AY bayıldım ne hoş fotoğraflar... Şirinceyi çok severim ama kavunlu dondurmanın çekirdekli olması enteresan :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de enteresandı resmen kavun çekirdeklerini ayırdık :)

      Sil
  6. Şirince'yi ne zaman duysam aklıma hep 2012 senaryosu geliyor, o dönem orda olmayı çok istemiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın :) biz de o zamanı anmadan geçmedik :)

      Sil
  7. Ne güzel tüm detayları ile paylaşılmış, keyif aldım bizde gezelim listesine ekleyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bence gezilmesi gerek listesine koy
      sevgiler :)

      Sil