7 Eylül 2015 Pazartesi

Koçişkodan süprizler...

Merhabalar ,
Geçen akşam koçişko ile dizi izliyoruz , orada  oyuncu sevgilisine süprizler yapıyor . Bende sitem ettim, eskisi gibi süprizler yapmıyorsun , önceden bir şeyler yapardık  çiçek yollardın , ya da seni seviyorum diye mesajlar atardın(bütün gün yan yanayız zaten adam neden mesaj atsın :) ) artık yapmıyorsun diye baya bir kocamın kafasını ütüledim :) 
Bir gün sonra sabah telefonuma bir mesaj seni seviyorum karıcım günaydın :)
Diğer mağazaya gittim çiçekçi geldi ,bana çiçek getirdi . çiçekciye diyorum yanlışlık var bence siz arayın ben başkasının çiçeğini almayayım diyorum :) adamı geri gönderiyorum meğerse çiçekler banaymış. Çiçekci de bayanlara hiç yaranılmıyor adam çiçek yollamış abla geri gönderiyor diyo :)
Mutlu oldum valla arada böyle sitemler yapmak gerekirmiş :)
Sağlıcakla kalın ...

17 yorum:

  1. Ben de kocişime evliliği canlı tutmanın yolları vb.... gibi konularda yazıları mail atıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel sitemini dikkate almış :) Mutluluğunuz daim olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın canım , aynen öyle arada sitem etmek gerekir :)

      Sil
  3. Oooo:-) Mutluluğunuz daim olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim

      Sil
  4. Ah bu diziler.:))
    Allah mutluluğunuzu daim etsin.:)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş ya bi tebessüm oldu yüzümde gerçekten de bize yaranılmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yaranılmıyor :))

      Sil
  6. zorla da güzellik oluyormuş yani?
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mıı hem de çok güzel oluyor :)

      Sil
    2. Olmaz mıı hem de çok güzel oluyor :)

      Sil