2 Eylül 2015 Çarşamba

Neden bu kadar benciliz ...

Bir kaç gündür bazı olaylar yaşadım ve dün akşam düşünme fırsatım oldu ...
İnsanların ne kadar bencil olduğunu farkettim , eleştiriye açık olmadığını ..
Çok doluyum bu konuda
Hep ben hep ben ...
Sorduğun sorunun cevabını dinlemiyorsun bile ... Sözümü tamamlamamı beklemiyorsun ki ...
Ruhum sıkıldı , evet böyle olduğu için canım çok sıkıldı ,
Güzel bir akşam geçirmek için gittim ama resmen hayal kırıklığı yaşayıp geri geldim ...
Sonra da aklıma şu geldi ;
Nasılsın sorusunu sormak için mi ya da gerçekten nasıl olduğumu öğrenmek için mi soruyorsun ?
Bu sorunun cevabını gerçekten merak ediyorum ...
Pek iyi değilim desem de dinlemiyorsun ki ... Alışımız hepimiz iyiyim demeye ...

Umarım etrafımızdaki insanlar artık bu kadar bencil olmaz..



öylesine bir şarkı ...



14 yorum:

  1. iişte hıssettıklerım
    ıste yasadıgım hayal kırklıkları

    onlar bı derdını anlatırken

    ne kadar guzel oyku ya
    ,hıc yuzeysel degılsın
    yanımda oldugunu hıssettırıyrosun arıyorsun soruyorsun
    bı derdım oluyor kosuyorsun dedıgınde..

    benım herhangı bı kotu durumumda onları bulamayısımın tum nedenlerı var bu yazında..

    bencılık bunun adı nesrın

    fena halde bencıllık..

    uzgunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben de çok üzgünüm ... Resmen canım sıkkın bugün anlam veremiyorum ,çünkü bizim hiç kötü günümüz olmayacak hep başkaları için iyilik meleği olmuşuz !

      Sil
  2. maalesef insanlık vasfını unutmuş insanlarla dolu dünya :( sıkma canını bazen gerçekler burnumuzun dibinde görmezden gelinemiyor ama sıkma canını :( sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok haklısın , teşekkürler benden de sevgiler...

      Sil
  3. Boşver takma kafana, ben de senin gibiyim hep böyle takılıyorum sözlere, davranışlara, umarsızlıklara :( Ama bu durum kendimizi üzmekten başka bişeye yaramıyor, karşı taraf farkında bile değildir şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GamZecim gerçekten de Haklısın , canımızı boşuna sıkıyoruz ... Farkında bile değil üstüne bana bile bozuldu Açıkça Düşüncelerimi söylediğim için ...

      Sil
    2. Haa düşünceni söyledin mi?Süper o zaman tebrik ediyorum seni Nesrincim.Çünkü o anda aklındakini söylemeyince konu insanın beyninde daha çok büyüyor. Zaman zaman ben keşke o anda söyleseydim, niye sustum ki deyip hayıflanıyorum.

      Sil
    3. Genel de ben de hep susar ve içime atardım ama bu sefer söyledim ,aslında söylenecek daha çok şey vardı da .. yine yarıda kesildi kısacası sözümü bitirmeme izin vermedi :)

      Sil
  4. Ahh şu insanların bencillikleri..

    YanıtlaSil
  5. Sen verdikçe almam diyen yok maalesef...herkes bencil işlerine geldiği gibi :) yalnız değilsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yalnız değilmişim , neden böyle oldu ki insalar ...

      Sil
  6. Ins iciniz ferahlar baskalarini takmamak gerek. Zaten siz zamanla tanirsiniz insanlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , malesef insan tanıdığım sandığı insanları bile tanımadığını görüyor
      sevgiler

      Sil