4 Eylül 2015 Cuma

Neden ?


Selam , bu aralar isyaaaannndayım :) 
Etrafıma bakıyorum herkes birbirini çok seviyor gibi yapıyor ama bir bakıyorsun arkasından deli gibi konuşuyor , Ay bu kız çok uyuz yok şöyle yok böyle ...
Sevmiyorsak birbirimizi neden görüşüyoruz , neden seviyormuş gibi yapıyoruz ki .
İnternete deli gibi fotolar konuluyor can dostum yok bilmem ne sonra bana gelip onun dedikodusunu yapıyor , dost demek bu kadar basit mi ? zaten seni seviyorumların bile cıvkı çıkmış duruma ... 
Herkes birbirini sözde seviyor ... :)

Neden  bu hale geldik .?.. 


Geçen gün internete yine Bahattinin bir paylaşımını gördüm 
çok da sevdim :) 
Hayat çok kısa birbirmizi sevelim ama gerçekten sevelim ... 



8 yorum:

  1. Evet aynı düşünüyorum ben de seninle bu konuda :)
    Ben de ortam insanı pek olamadığım için sorun oluyor gibi hissediyorum ancak doğal olmayı yapmacık olmaya yeğlerim.
    Görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , doğal olmak en iyisi . Ben de o tip insanların içinde olduğumu kendimi huzursuz hissediyorum
      sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba:) çok sevdim bu yazınızı:) üstüne ekleyecek hiçbir şey bulamıyorum, benim de duygularıma tercüman olmuşsunuz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , teşekkür ederim benden de sevgiler :)

      Sil
  3. Ne yazık ki içtenlik pek bulunmuyor artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef Handan ablacım , bu arada allah kavuştursun

      Sil
  4. Merhaba :) blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bana beklerim sizi sevgilerle .. http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , bende bakıyorum şimdi blogunuza

      Sil