8 Ekim 2015 Perşembe

Ah ah ...

Selamlar ,
Hava soğuyunca bende uzun pantolonları çıkardım . Tam giymeye çalışıyordum ki pantolon sıktı beni hemde nasıl ! şok geçirdim nasıl olur dedim ...Bir de o kadar dietisyene gitmiştim sonra bıraktım verdiğimin iki katını almışım . Sporu da bıraktım ve işten geç de çıkıp yemeğimi 9 gibi yediğim için baya bir kilo almışım . Ama sanırım hiç bu kadar kilo almamıştım.
Hemen diyetisyenin verdiği listeyi açtım yürüyüş bandı arızalıydı onu yaptırdım ve kiloları vermek için deli gibi çalışacağım .
Yoksa gerçekten mutsuz olan ben oluyorum ..
Eşim sıkıntı yapma diyor ama ben kendime çeki düzen vermeliyim artık .
Hadi bakalım  kolay gelsin :)


4 yorum:

  1. Akşamları erken yemek yemek ve akşam yemeğinden sonra bir şey yememek ve bir de yürüyüş yapmak gerçekten iyi geliyor:) yoga da oldukça etkilidir. Ama bence en önemlisi sizin kendinizi huzurlu hissetmeniz:) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Yogayı bende duydum bir de pilates ama sonra pilatesi bırakınca kilo aldığını söylüyorlar herkes başka bir şey söylüyor tabi :(
    Akşam yemek yedikten sonra bir tane meyve yiyorum işte
    Bugün maratonum başladı koşu bandında yürüyüş zamanı :)
    Huzur dediğiniz gibi huzur çok önemli :) hem biz bu sizi kaldıralım ne dersin :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin, stres yapma, eminim istikrarlı olduğun sürece fazla kilolarını vereceksin üstelik bir avantajın var daha çok gençsin, öperim gonca yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ,haklısın allahtan gencim yoksa ben futbol topu gibi yuvarlanırdım :))
      öpüyorum bende

      Sil