1 Ekim 2015 Perşembe

Bayram gezim - Lokomotif Müzesi


Merhabalar ,
Şimdi sıra Lokomotif müzesinde , Çok büyük hayaller ile gitmiştim oraya kötü müydü değildi ama ben sanırım gözümde fazla büyüttüm :) 

Giriş ücreti 5 tl 





Lokomotifin özelliği böyle bir kağıtta yazıyordu bu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı , A4 kağıdını el yazısı ile yazıp PVC den geçirip yapıştırmışlar.




İçine girip fotoğraf çekmemize izin verdiler daha detaylı gezemiyorsun ama ...



Selfiesiz olmaz ama değil mi ?? 














Mesela bunlar ile ilgili hiç bir şey yazmıyordu ...






Benim anladığım kadarıyla tamir yapılan yerdi :)





 Eski bir dikiş makinesı 





Yazacak pek bir şey yok malesef , sşze fotoğraflarla ufak olsa da bir gezi yapmış oldum :)
Sırada Selçuk merkez var . Akşam ne yapılır :)

2 yorum:

  1. Lokomotiflerin büyüleyici bir güzelliği var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , bende çok sevdim .. Çoğu lokomotifler Almanya'da ve İsviçre de yapılmış ... Orada gördüklerim öyleydi

      Sil