6 Ekim 2015 Salı

Ben bu karikatüre hayran kaldım :)
Tam bizim mağazaya uygun olmuş , 

Bazı müşterilerimiz çok ilginç, çok detaycı bazen gerçekten erkeklerin işi zor bazen de bayanların işi ...
En çok yapılan ve en çok uyuz olduğum şey 
Kocasına alacağı takımı gösterip hangisi olsun demesi adam farketmez der ama bayan aşkım birlikte seçelim der, adam canım sen hangisini beğendiysen der kadın yine olmaz der ve sonunda adam ben bunu beğendim der kadın ise aaaa ben diğerini beğendim !! Ben de film kopuyor işte , adam sana demiş işte hangisini beğendiysen neden ısrarla sorarsın ki sonuç olarak kadının beğendiğini alırlar ...



Yada çeyiz takımı alacakları zaman , bazı erkekler de çok acımasız oluyor ! Annem gelmeden biz bir şey seçemeyiz ..! Bu nasıl bir mantık kız beğenmiş illahi anası mı olması lazım canım . Annem daha iyi bilir kız salak mı ! Bunu kız kullanacak adam değil ya , kızcağız da sesini çıkarmadan geri çıktı mağazadan . Ben anlamış değilim hala anası ile ne yapacaklar diye. 
Tamam büyüklerden fikir alınır ama her sözünde anne lafı biraz fazla geldi bana ...






10 yorum:

  1. Evlenen tüm arkadaşlarım istisnasız çeyiz sorunu yaşadı.Sen kimbilir ne hikayelere tanık oluyosun Nesrincim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan aklıma gelenler bunlar :) Gerçekten ben çok rahat yaşadım bu dönemi ,eşim ve her iki aile çok anlayışlıydı. Ama gerçekten düğün alışverişleri baya sorunlu oluyor :(

      Sil
  2. Size de fikrinizi soranlar oluyordur illaki dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi olmaz mı .. Ama çok fazla yorum yapmamaya çalışıyorum sonra pahalı bişi satmaya çalışıyorum sanıyorlar :) Genelde biraz fiyatları yüksek olanlar daha güzel oluyor

      Sil
  3. Benim oğlumda evlenicem diye tutturdu iyi hoşta altın fiyatları uçtu ben yandıııım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ,Hayırlı olsun , malesef altın gerçekten şuan biraz yüksek ... Umarım gelin adayı şu kadar altın istiyorum falan demiyordur :)
      Şimdiden kolay gelsin :)

      Sil
  4. güzel bir yazı olmuş eline saglık canım karikatüre bayıldım blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin , teşekkür ederim :) tabiki geleceğim
      sevgiler

      Sil
  5. Biliyor musunuz, sizin şu samimi ve keyifli anlatımınıza hayranım :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi bunu duyduğuma çok sevindim :)
      teşekkür ederim , daha sık bekliyorum
      sevgiler :)

      Sil