26 Ekim 2015 Pazartesi

Dedem vefat etti ...


Merhaba ,
Geçen hafta dedem vefat etti , şaşkınım sanki dedem hiç ölemez gibi...O kadar rahatsızlıklar yaşadı hep ama hep çıktı hastahaneden ..
Geçen pazartesi gecesi telefon geldi babamdan , dedeniz kötü oldu siz hastaneye yetişin ben yoldayım diye .Baş dönmesi , miğde bulantısı yaşamış meğerse beyin kanaması geçirmiş . Benim dedem zaten kalp hastasi , kalbine daha yeni pil takıldı , şeker ve tansiyonu da vardı . Doktorlar 10 gün yoğum bakımda kalması gerektiğini söyledi gece boyunca babam ve dedemin eşi yanında kaldı. Sonra İzmir'e nakledilmesi gerektiği söylendi ve oraya gönderildi . Orada beyin ameliyatı oldu ve hayati tehlikesi devam ediyordu. Konuşamıyor makineye bağlı , günde sadece bir kişi 5 dk görebiliyordu ve giren kişinin hep elini sıkmış ...
Almanya'dan halam geldi iyi ki de geldi babasını son kez görmüş oldu . Babam bir günlüğüne iş için Marmaris'e geri döndü ve öğlene doğru acı haberi aldık ama hala net bir şey demiyorlar bir felç geçirdi dediler bir öldü dediler apar topar yola çıktık inanın Marmaris izmir arası 3 saat biz 2 saat  de gittik baya hızlı gitmişiz. Yolda haberi aldık ama kimse halama ve dedemin eşine bir şey dememiş bizi beklemişler . Malesef acı haberi söylemek zorunda kaldık halam yıkıldı ,Aslında hiç umudumuz yoktu ama işte kabullenmek zor oluyor . Morga girik gördük o sanki dedem değildi gerçekten çok zor... İnsanların yorumu da ilginç...
Annen öldükten sonra diğer ölümler insanın canını acıtmıyor dimi gibisinden.. 
Tabi ağladım ama kendimi yerden yere atmadım ..Annenin yeri bambaşka 
Dedem benim sert biriydi, sevgisini göstermezdi hiç .. Bilirdim severdi ama hiç göstermedi . İzmir'e gittiğinde ona el salladım bir kere bile gülümsemedi hep ciddiydi malesef .. 
Dedem etrafında ki insanlara daha çok abilik ,babalık  yapmış bunu farkettim cenazesinde ...
Mekanın cennet olsun dedecim , şimdi annem ve babaannemin yanındasın ...
Benim için onlara sımsıkı sarıl ...


17 yorum:

  1. başın sağolsun nur içinde yatsın :(

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun:(
    ışıklar içinde uyusun..

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun Nesrin 'ciğim ,mekanı cennet olsun.Saygı ile...

    YanıtlaSil
  4. başın sağolsun kuzum rabbim mekanını cennet etsin.

    YanıtlaSil
  5. Canımmm başınız sağolsun... Ölen sevdiğin birisyse kıyaslamak ne kötü, bazen yorum yapan hele de enteresan yorum yapanları anlayamıyorum..... Annenin yeri başka, dedenin yeri sevgisi başka olur...
    Nekanı cennet olsun Rabbim sizlere sabır versin tatlım...

    YanıtlaSil
  6. Offf.... ne zordur sevdigin, tanidigin bir insanin ölümünü kabullenmek...bu insan kac yasinda olursa olsun...

    Basin sagolsun Nesrin'cim. Allah rahmet eylesin , nur icinde yatsin dedecigin. Allah sizlere sabir versin... kucakliyorum seni.

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim ... sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  8. Dedeciğine Allah rahmet eylesin. Siz geride kalanlara da sabır versin.

    YanıtlaSil
  9. başınız sağolsun nesrinim.
    sen güçlü bir kadınsın. öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, çok zordur bu acıyı kabullenmek, ama hayat kadar gerçek, diyebileceğimiz sadece Allah herkese sıralı ölüm versin...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, başınız sağolsun. Dedenizin mekânı cennet olsun.. Bu zamanda blogunuz ile tanışmam biraz talihsizlik oldu ama sevgi ve saygılarımı bırakmak istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , hoşgeldiniz bloğuma ...Olsun tanışıtğıma çok sevindim

      Sil
  12. canım şimdi gördüm başınız sağolsun, Allah geride kalanlara sağlık sıhhat versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım , teşekkür ediyorum

      Sil