15 Ekim 2015 Perşembe

Doya doya Zayıfla

Merhaba ,
Çok güzel bir kitaba başladım. Bu bildiğiniz diyet kitabı değil. Kitabın başlığı gibi doya doya zayıfla..Okudukça daha da ilgimi çekiyor.Nasıl oluyor diye baya bir kafa yoruyorum .3 gündür elimde kitap ve ben her bir sayfayı okudukça etkileniyorum . Az kaldı bitmesine. ..

Bu zamana kadar çok diyetsiyene gittim ,her gittiğimde ilk başta çok güzel verdim ama sonra bıraktığımda kat kat kilo aldım. En büyük sorunum ise benim diyetisyenlere uymamdı.Onlar bana hiç uymadı , iş saatlerim yazın uzun oluyor ama olmaz bir şekil yapman lazım diyordu . Olmuyor işte ..
Ama Elvan Hanımın mantığı böyle değil , bu da benim çok ilgili çekti...

Bence her diete başlayacak olan kişi bu kitabı kesin okumalı...





8 yorum:

  1. Yazarı ve kitabı ilk defa duydum. Beğenmemiz güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandan beri instagramdan takip ediyorum kendisini, bir kaç tv programına da katılmıştı kendisi.

      Sil
  2. Kitabın ismi cezbedici zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Kendine uygun bir sey bulman ne güzel..ve cok önemli. Ben de burada "Schatz, meine Hose rutscht" diye bir kitap almistim. Kendi de bu sekilde Kilo veren bir Doktor yazmis kitabi... icerigi ve mantigi hosuma gitti...asagi yukari ona uyuyorum ben de, ilk defa bukadar keyif alarak, tat alarak, doyarak zayifliyorum ben de. Insallah sonuna kadar giderim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım gerçekten de aç kalmıyorsun :) bu çok önemli bir durum

      Sil
  4. Birsey daha yazmam lazim simdi:)

    Az evvel bu kitabin icerigini merak edip google'den arastirdim baktim, benim yaptigim diyetin aynisi neredeyse...evet evet, sanirim aynisi:) Hacim olayi herhalde benim dikkat ettigim "Energiedichte" olayi oluyor. Benim okudugum kitapta da bundan bahsediyor cünkü. Ayni sekilde zaiyfliyoruz demek su an...ne güzel:) Bir ara ben de bahsedecegim zaten bundan blogumda..azcik zaman gecsin istiyorum sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel bir tesadüf sanırım aynu şekilde kilo veriyoruz:) o kitaba da bir göz geçireceğim:)

      Sil