29 Ekim 2015 Perşembe

Hayal Kırıklığı

Merhabalar ,
Dün dedemin mevlidi vardı . Çok bilmiyorum ben bu detayları ama 7 sinde 40 da ve 50 sinde mevlid okunurmuş , bir şeyler dağıtılırmış vs .
Biz de dün dedemin mevlidini yaptık . Saolsunlar gelenler çok oldu ama benim beklediğim hiç kimse gelmedi ... Gelmeyenler akrabalarımdı .. Dedemin ikinci eşi ve gelenler sırf onların tandığıydı.Anlamıyorum gerçekten bu kadarını anlamıyorum. Zaten kopuktuk onlarla ama bir öldüğünü öğrendiğimiz gün geldiler ve bir de cenazede ..
Annem öldüğünde de o zor zamanlarımızda vardılar ama sonra bir kere bile arayan olmadı ya da annem hastanede olduğu zamanlar o zaman da kimse ne yaptığımızı sormadı ..
Bizim yanımızda olmaları gerekirken onlar hep başkalarının yanındaydı ...
Şöyle düşünüyorumda benim bu hayatta ablam , eniştem ,eşim ve babam dan başka kimsem yokmuş ...Anneannem ve halamların da yeri ayrı ...

Sanırım artık hiç bir şeye şaşırmayacağım ..

4 yorum:

  1. ...... Ne kadar kötü ama birçok aile de böyle canım.
    Ki bizde o ailelerdeniz.... Amcalarım, dayılarım ve bir sürdüğü kuzenim var.. Var ama birbirimizden ancak Facebook'tan gördüğümüz kadar haberdarız.
    Sadece bir kuzenimle küçüklükten gelen bir kardeşliğimiz var onun dışındkiler fFaso fiso.
    Çok imrenirim birbirine bağlı aileleri görünce ve iyi ki diyorum kardeşim var ve anlaşıyoruz...
    Öpüyorum seni çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de şu facebook olmasa ne durumdalar öğrenemeyeceğiz. Çok acı bir şey bu gerçekten . birbirimize bağlı olmamız gerekirken kopuyoruz .. Ben de çok özenirim böyle aile bağları kuvvetli olan ailelere...
      ben de çok öpüyorum ve sımsıkı da sarılıyorum

      Sil
  2. Ah Nesrin'cim sadece senin ailen değil merak etme. Artık aile bireyleri ile tek bağ maalesef kan bağı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle malesef Gamzecim , acı bir gerçek :(

      Sil