8 Ekim 2015 Perşembe

İzmir macerası

Merhaba ,
Dün biz İzmir'e gittik geldik :)
Bu kış eşimle birlikte Almanya'ya gitmek istediğimizden eşime vize başvurusunda bulunduk . Orada işimiz hemen bitirince direk saat kulesine gittik . Kuşlara yem verdik fotoğraf çekildik ve telefiriğe binmeye gittik . Daha önce defalarca kemeraltına gezdiğim için bu sefer kemeraltına girmedik . 
Teleferik ücreti kişi başı 6,00 tl idi ve gerçekten çok güzeldi insan bazen ürküyor ama İzmir'e gittiyseniz oraya da bir uğrayın derim :)
Teleferikle yukarı doğru çıktığında gezebileceğin yeşilliği bol yerler var ama bizim zaman kısıtlı olunca biz çok fazla oyalanmadan geri indik . 
Orada en sevdiğim yer İKEA 'ya gittik gerçekten de İKEA evimizin her şeyi .. 
Bol mum aldım , yeni bardaklar aldım bu arada ikeadan hiç fotoğraf çekmemişim onu farkettim .
İkea'da işimizi halledince de OPTİMUM'a gittik çok çok sevdim orayı ama zaman kısıtlı olunca çok fazla mağaza gezemedim .C&A dan pantolon aldım , defactrodan bişiler aldım,TCHİBO 'ya da gittim  son olarak D&R girmeden de olmaz değil mi :) 

C&A ve tchiboya gitince kendimi Almanya'da hissediyorum .
Umarım eşimin vizesi olumlu olarak sonuçlanır ve bizde Almanya yolculuk yaparız.
Bir gün de neler sığdırdık değil mi ?
Sanırım İzmirli eniştem olmazsa biz hiç birini yapamazdık :)
sağlıcakla kalın ...











8 yorum:

  1. Oğluşlarımın memleketine gitmişsiniz :) İşleriniz hallolsun hemencecik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım , ya demek İzmir de doğdu oğluşlar .Ne güze bir yer de doğmuşlar :)

      Sil
  2. Nesriiiiin İstanbul'a gel.Ben seni İstanbul'da da bindireyim teleferiğe.Hakkaten gelirsen haber ver mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa keşke gelsem planımız var ama sanırım artık Almanya'dan sonra gibi gözüküyor . Tabi ki haber veririm vermez miyim ?Bu arada eşim istanbul doğumlu ama küçük yaşta buraya gelmişler .)

      Sil
    2. Tamam o zaman Almanya sonrası inşallah gelirsiniz.Marmaris'te görüşemedik bari İstanbul'da görüşelim.

      Sil
    3. Ya evet malesef öyle oldu olsun ya biz bir gün bir araya geleceğiz. eğer benden önce gelirsen Marmaris'e bende bekliyorumm :)

      Sil
  3. şiboda kahve içmek ne güzel yaa :) almanya vizesi evet ya izmirde bi yerdeydi :)

    YanıtlaSil
  4. Ay insallah bu sefer görüsebiliriz. Söz sana Tschibo da kahve ismarlayacagim.

    YanıtlaSil