27 Ekim 2015 Salı

Selamlar ,
bu sabah uyandım ve tartıldım bir buçuk haftada 1,5 kilo vermişim bunu görünce ne kadar çok mutlu oluyorum . Düzenli besleniyorum ama yeri geldimi canım çok çekti mi dondurmamı da yiyorum her sabah işe yüreyerek gidiyorum vaktim oldukça akşamları koşu bandında yürüyüş yapıyorum .
Mutluyum şuan , çay içmiyorum normalde çayı 2 şekerli içerdim şimdi ise onun yerine yeşil çay içiyorum . Sağlıklı yemek yediğimi farkettim :)
Umarım hedefi olan herkes hedefine kavuşur ...






12 yorum:

  1. Sağlıklı bir yaşam için dengeli beslenip, spor yapmak olmazsa olmazlardan ne güzel hedef koymuşsunuz kendinize. Tamamına ulaşmanız dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak sevgiler

      Sil
    2. EN dogru, EN saglikli kilo verme sekli bu Nesrin. En iyisini yapiyorsun. Ekmek yememek, karbonidrat yememek...bunlar hepsi öyle gereksiz ki (ben de ayni senin gibi yapiyorum su siralar). Aynen devam et, basarilarinin devamini diliyorum:)

      Sil
    3. Saoasın canım , bende aynı şekilde başarılar diliyorum hadi bakalım bize kolay gelsin :)

      Sil
  2. Süperrr.Ne güzel hem canının istediğini yiyosun, hem sağlıklı besleniyorsun bi de kilo veriyosun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı da böyle gider canım . Hep başlıyorum istediğim kiloya kavuşuyorum sonra geri alıyorum :( bu sefer farklı bir yöntem ile başladım hadi bakalım ne olacak

      Sil
  3. Sağlıklı beslenince kendini ne kadar dinç hissettiğini fark ediyorsun değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle evimde hep yemek pişiyor bu da en güzeli hemde sağlıklı yemekler :) biz çok pratik yemekler yiyormuşuz

      Sil
  4. merhabaa blog keşif etkinliğinden gördüm blogunuzu çok hoşuma gitti takibe aldım benim blogumada beklerim
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA , NE DE GÜZEL HOŞ GELDİNİZ :)
      BEN DE UĞRAYACAPIM SEVGİLER

      Sil