5 Ekim 2015 Pazartesi

Ulocked ve Room İn Mind Kaçış Oyunları -Çok güzeldi :)


Selam ,
Bilmiyorum duydunuz mu , Ulocked kaçış oyunu ,Karanlık  bir korku odasına giriyorsun elinde bir tane fener ve o odalardan çıkmaya çalışıyorsun vaktin 60 dk . Biz daha öncesinden buna benzer bir oyuna girmiştik ve 35 dk çıktık aynı ekip ile birlikte diğer oda korku olduğu için biraz çekinmiştik. Uşak'tan gelen canım misafirlerim ile bu sefer korku olan bölüme girdik. Açıkcası  biz daha korkacağımızı sanmıştık ben hep çok daha korkacağımı düşündüğüm için hep birinin elini tutuyordum  , hiç en arkada kalmıyordum :) 
Sonuç olarak 45 dk çıktık ama biz daha korkacağımızı sanmıştık :)
Aşağıda fotoğrafımız :)


Diğer oyunda ise  dedektif oluyorsun yine hafif karanlık bir oda elinde fener şifreleri bulup katili bulmaya çalışıyorsun tek bir odada değilsin oda keşfediyorsun vs 60 dk süresü vardı ama biz bu süreyi bitiremedik . Korku falan yoktu ama çok çok güzeldi katilin kim olduğunu öğrenemediğimiz için bir daha gitmeyi planlıyoruz .

Fotoğraftaki kayebedenler klübü :)




15 yorum:

  1. Çok hoş.. denemek isterimde tepkilerimi ben bile merak ediyorum :) çok korkunç değildi herhalde yazınızdan onu çıkardım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce girdiğimiz gerilim oyunun da ben daha çok çığlık attım , tabi müzik fonları ve bazı olanlar korkunçtu :)
      Mesela çarşafa sarılmış ruh şeklinde bişi uçacağını sanmıştık ::::)
      beklentimiz fazla sanırım :)

      Sil
  2. bizde çocuklarla dedektif olayına girişmiş 45 dakika sonunda sadece 1 odaya girmeyi başarabilmiştik:)
    zevkli vede zordu,
    yaratıcı ve keyifli oyunlar bunlar değilmi,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zordu acaib seri olman gerekiyor , hep korku oyununa gittiğimizden ben ilk biraz çekingen başladım sanki yine bişiler çıkacak gibisinden hissediyor insan :)
      Evet insanın nereden aklına geliyorsa bu oyunda yılda bir kere oyunu değiştireceklermiş bizde bekliyoruz artık :))

      Sil
  3. çok eğlenceli olduğu belli :) denemeliyim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin çok güzel geçiyor :)

      Sil
  4. Ben bayılıyorum bu oyunlara Nesrin.İstanbul'da iki kez gittim.Feci alışkanlık yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi hem de nasıl bağımlılık yapıyor , bunlar istanbuldan geliyormuş zaten belki aynı yere gitmiş olabiliriz :)
      hemen yenilesinler de gidelim istiyorum :)

      Sil
  5. Merhaba, Marmaris'tekine mi gittiniz siz? :)

    Ve Almanyalısınız sanırım? 1- Hem oraya tekrar gideceksiniz diye... 2- Hem de şekerli patlamış mısırı seviyorsunuz! .) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben Marmaris'te olan oyuna gittim, Evet Almanya doğumluyum anne alman baba türk diyelim :)
      Yaaa sevilmez mi şekerli mısır patlağı

      Sil
  6. Biz de bayılarak gidiyoruz bu tür oyunlara! Blogunuzu çok beğendik takibe aldık bize de bekleriz:)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgediniz :)
      Gerçekten de güzel oyunlar , farklı bişi işte :)

      Sil
  7. Biz de gitmek istiyoruz bunlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan abla , tam sizlik bu oyunlar bence ana oğul gidin

      Sil
  8. Böyle seyler burada var mi bilmiyorum ama cok ilginc. Fiyatlar nasil peki canim?

    YanıtlaSil