20 Ekim 2015 Salı

Vizemiz geldi :)


Merhabalar,
Geçenlerde İzmir'e gitmiştik eşim için vize başvurusuna  ve onaylandı .Biz Almanya'ya gidiyoruz :) Beni takip edenler bilir ama ben yine de bahsedeğim . Benim annem alman, babam türk ve almanya'da anneannem ,halamlar yaşıyor bu yılda eşimle noel ve yılbaşı zamanını orada geçirmek istedik , başvurumuzu yaptık ve onaylandı.
Biletlerimizi de aldık , maximillerimizi topladığımız için dönüş biletimiz bedavaya geldi :) Sadece bir yıl boyunca belirli bir mill toplayacakmışız onu da toplarız biz toplayamazsak 200 tl ödeyecekmiş yine çok avantajlıyız :) 
20,12,2015 de yolculuğumuz Stuttgarta doğru başlayacak ...
Sağlıcakla kalın :)




17 yorum:

  1. Hadi bakalım şimdiden iyi yolculuklar Nesrincim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Hadi bakalım gözün aydın. Noel kutlamaları Almanya'da daha görkemlidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , küçükken çok giderdik ama büyüyünce çok fazla gidemedim anca iki kere ... Şuan da eşim ile ilk defa yurt dışı tatili yapacağız bundan dolayı çok mutluyum :)

      Sil
  3. çok sevindimmmmmm mutlu ve huzurlu olarak gidin ve gelin.herkese bol bol selam tatlım benim içindeki kıpırtı ve heyecan taaa oralardan beni sardı..öpüyorum..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim tabi ki söylerim valla beni bile sardı heyecan :)

      Sil
  4. Harika :-) Noeli orada geçirmek hem de sevdiklerinle birlikte, çok güzel olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel olacak , eşimle birlikte ilk yurt dışı tatilimiz :)

      Sil
  5. Aaa ne güzel oradan hoş fotoğraflar paylaşırsın değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşmam mı seve seve paylaşırım :)

      Sil
  6. Aa cok sevindim senin adina:) Keske bana yakin biryerlere gelseydin de görüsseydik, cok sevinirdim. Stuttgart bana uzak maalesef , ben Dortmund'a cok yakinim.
    Saglik olsun:) insallah cooook güzel gecer tatiliniz. Noel Zamani coook güzel oluyor , bilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet noel zamanları çok çok güzel oluyor orası ben bir hafta stuttgartayım sonra 2 hafta bremende olacağım . orada iki halam var zaman o kadar kısaki aslında almanyada bir kaç tanıdığım bloggerler var görüşmek istediğim :(

      Sil
  7. Hayırlı olsun ve tebrikler :)) umarım güzel noeller geçirirsiniz. Bende almanya'dan gelin geldim buralara ve arada ziyarete giderim ( mil toplayanlar kulübündeniz bizde).
    Wünsche Euch viel Spass und hoffe Stuttgart zeigt sich von seiner schönsten Winterseite! :))

    İstanbul Hanımefendisi'nin etkinliğinden geliyorum ve bana da beklerim...

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh hoşgeldin , ich danke dir . Ich hoffe auch :)) wir möchten viel schnee sehen :) Böyle almanya'dan birini görünce daha da mutlu oluyorum :)
      sevgiler

      Sil
    2. Bende öyle olurum :))

      Sil
  8. Stuttgart araba ile 2.5 saat ama benim arabam yok :( Frankfurt tarafina gelince haber ver canim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uzak değilmiş mesafeler , tabiki haber veririm . Vakit çok kısa ama bir şekil fırsat yaratmak istiyorum bir ihtimal belki frankfurta gitme ihtimalim olabilir ama tam belli değil..

      Sil