9 Kasım 2015 Pazartesi

Ablamın 30 yaş partisi

Merhabalar ,
Dün ablamın 30 yaş kutlamasını yaptık . Anneannem Almanya'dan sırf bu doğum günü için geldi.Almanya'da sıfırlı yaşlar büyük kutlanır. Bize bu sefer aile içi kutlama yapmak istedik . Kendi çapımızda baya bir eğlendik . 
Sabah erkenden kalktım ablamın çok istediği yemek takımını anneannem aldı. Sofrayı o yemek takımı ile kurduk , ablam indi ilk başta çiçeği gördü ah ne güzel bir sofra dedi,ve sonra tam sofraya oturacaken yemek takımını gördü , o yüz ifadesi unutulmazdı.Şaşkın bir hal içindeydi :) 
Çok ama çok mutlu oldu :) Sonra da hep istediği yazı masasını da enniştem aldı , masayı görünce de çok sevindi çünkü hep dileği oydu... 
Süpriz dolu bir sabah oldu...
Sonra biraz sahilde yürüyüş yaptık ve eve geri döndük .





Hediyelerin devamı ...
......ve partimiz başlasın :)





Neeeeee 30 mu oluyor :)


Benim canım ailem sizi seviyorum 


30 yazıp fotoğraflarla süsledim , en sevdiklerimizin fotosunu yapıştırdım . Çok güzelde olduğunu düşünüyorum 


Koçişko ile ablam 


Heyyyy millet :)



Benim canım anneannem ,


Oğul ailesi 


Eniştem ile doğum günü çocuğu 



Koçişko ile ben :)



Arel dedesi ile Dilek'de babası ile , canım babam 



.....ve pastamız .Çok güzel oldu. Tam ablama uygun bir pasta 





En kötü günümüz böyle olsun ...
Sevdiklerimiz hep yanımızda olsun , şu kısacık dünya da sevdiklerinizin kıymetini bilelim diyorum .
Sağlıcakla kalın :)



10 yorum:

  1. Harika olmuş parti :) Ellerine, emeğine sağlık. Ablacığına sevdikleriyle birlikte nice güzel yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Handan ablacığım ... gerçekten çok eğlendik

      Sil
  2. Nesrin nasıl da emek verip hazırlamışsın bayıldım.Ben de çok severim böyle hazırlıklar yapmayı, sürprizler yapmayı ama maalesef kendim için böyle şeylerle pek karşılaşmam :( Tekrar ablana mutlu seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim , ben gerçekten çok seviyırum bişiler yapmayı . Ben de sırf ailemden alıyorum karşılığını emin olabilirsin . Ama insanların beklentisi de oluyor bazen ...
      sevgiler

      Sil
  3. nice mutlu yaşlara ablan için ; güzel bir dogum günü olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı her şey :) Ablana mutlu, sağlıklı yıllar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) güzel bir doğum günü oldu ...

      Sil
  5. Merhaba cok tatli olmus :) blog kesf etkngeliyorum blogimada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , ben de en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil