4 Kasım 2015 Çarşamba

Canım anneannem geldi bunu daha önce yazmıştım zaten , Çok güzel zamanlar geçiriyoruz. Pazar günü güzel bir kahvaltı yaptık sonra da yürüyüşe çıktık :)
Hemende fotoğraf çekildik .Bu pazar günü de ablamın 30. yaş doğum günü Almanya'da sıfırlı yaşlar büyük kutlanır:)
Dün öğleden sonra onun için alışverişe çıktık hazırlık yaptık :) 
Planlarımız var ama yazamayacağım çünkü korkum ablamın bloğu okuması o yüzden doğum günüden sonra artık size detaylı bir şekilde yazarım 
sağlıcakla kalın :)



8 yorum:

  1. Şimdiden ablana mutlu seneler Nesrin.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı çıkmışsınız:)

    YanıtlaSil
  3. Ooo, harika :) Merak ettim bak şimdi doğumgününü. Ablana nice harika seneler diliyorum şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak tefek planlarımız var ama bakalım nasıl olacak :) teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Ne tatlisiniz siz öyleee...hele sen her resimde öyle tatli ve icten gülüyorsun ki, cok sempatik görünüyorsun gözüme hep:)

    Merak ettim bak simdi dogum günü yazini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim teşekkür ediyorum , ufak tefek planlarımız var umarım istediğimiz gibi gider :)) öpüyorum

      Sil