18 Kasım 2015 Çarşamba

Canım anneannem ....


Bugün anneannemi Almanya'ya yolcu ettik ve bu çok zor oldu ... 
O bizim biriciğimiz ,o kadar düşünceli biriki ... 
Arel ile her gün parka gitti , biz çalıştığımız için bize hep yemek yaptı evi toparladı ..Ne kadar yapma etme desek de dinlemedi bizi... 
Biz mutlu olalım diye her şeyi yaptı diyebilirim .
Seni çok seviyorum çok ama ...
Bu sefer çok daha zor geldi ,resmen evimiz şenlendi seninle 
Anne hasretini giderdik ,Arel anneannesiyle birlikte zaman geçirdi.
Neyse ki 1 ay sonra onun yanına gidiyorum ...





16 yorum:

  1. Annanen çok tatlı :) Allah kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , tatlıdır o geröekten :)

      Sil
  2. Rabbim başınızdan eksik etmesin canım.
    Allah (c.c.) sağlık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ,çok teşekkür ederim .. Sevgiler

      Sil
  3. insanin etrafinda kafasini yaslayabilecegi omuzlarin olmasi ne guzel, sanslisiniz. Allah kavustursun sizi birbirinize en kisa surede. sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de şanslıyız o konuda . teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Yolu açık olsun. Bir ay hemencecik geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çabucak geçsin günler :) sevgiler

      Sil
  5. Ahh ne zordur böyle sevdigin birini evinde agirladiktan sonra ondan ayrilmak. Yeri hep bos kalir, heryerde hatirasi kalir, bakip bakip duygulanirsin...ilk günler o ev insana dar gelir. Cok iyi bilirim...

    Allah kavustursun Nesrin'cim. Ne güzel bak, bir ay sonra yine birlikte olacaksiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım , aynen şurada bir şey kalmadı ... İnsan hemen alışıyor gidince de bir boşluğa düşüyor...
      öpüyorum

      Sil
  6. ahhh kendi anneannemin fedakarlıkları geldi aklıma allah kavuştursun. bende bloğuma beklerim sevgiler...
    www.balbocuguveannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim , anneanneler başkadır...
      Hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  7. Anneannemi yitirdiğim gün aklıma geldi. Kendimi bırakmış sadece annemi teselli etmeye çalışmıştım. Sonrasında keşkeler hep dizildi aklıma. Yaşarken çokça beraber olmak, anlamak, dinlemek en önemlisi sevgiyi göstermek gerek. Bir an evvel kavuşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o keşkeler ben de çok diyorum ... Zor ölümü kabullenmek zor alışmak zor ne bileyim işte zor . Teşekkür ediyorum , Annennenize allahtan rahmet diliyorum . sevgiler

      Sil