6 Kasım 2015 Cuma

Öğretmenler Günü İçin Alınabilecek Hediyeler

Merhabalar ,
Öğretmenler gününe şurada bir şey kalmadı, son dakikaya hediye bırakmamak için size bir kaç hediye seçenekleri sunacağım ...


Cotton Box markasına ait nevresim takımı , Cotton box firmasının ürünlerini çok kaliteli buluyorum be modern desenleri mevcut .


Marin serisi ranforce nevresim takımı






3 boyutlu nevresim takımı , deseni çok hoşuma gitti 


Güral Porselen de beğendiğim ürünleri paylaşmak isterim ,




Bamboo baharat seti ,bir kaç renk seçeneği mevcut ... Çok şık gözüküyor



Seramik bıçak takımı , Favorilerim arasında ... Kullanımı çok güzel bir ürün 




Bitki çayı için mükemmel bir ürün , demliğe bitki çayınızı koyacaksınız altına ise çayınızı yudumlayacaksınız 

Biblolar 



Yaşlı bir çift çok şeker gözüküyorlar 


Duvar askılığı ,kuşları çok severim ...

Sanırım havlu sevmeyen yoktur ...
Bamboo havlular tercihimdir , yumuşacık oluyorlar ,suyu daha çabuk emiyor ve kuruması da daha kolay oluyor





Bu ürünleri nereden alabilirim derseniz eğer Asteks Home Collection tıklayın ... Daha bir çok çeşit bulunmakta...



8 yorum:

  1. Nevresim takımına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bir öğretmen olarak böyle hediyeleri almak istemezdim sanırım kendimi mahcup hissederim gibi geliyor :) kendi kendimize alabiliriz ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, ne kadar güzel ;) kendi internet sitemiz geçen yıl bu tarz ürünler alınmıştı o yüzden bu tip ürünleri sundum ;)) ahhh ben hatırlarım ablamın ilk okul öğretmeni ona altın bilezik almadığı için öğrencilerine sitem etmişti ...! Birden aklıma geldi ;) sevgiler

      Sil
    2. Hahah altın bilezik, aklıma gelmezdi sanırım :)
      Kendi siteniz mi ne güzel, ayrıntılı gezeyim biraz daha :D

      Sil
    3. Beklerim efendim :)
      ya tabi yıllar yıllar öncesiydi bu söylediğim ....

      Sil
  3. Ayyyy...nevresimler harika! Hele o leylakli olanina bayildim bayildimm! Dönüp dönüp bakiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt o favori desenlerimn arasında :)

      Sil