19 Kasım 2015 Perşembe

Pelinimin doğum günü


Dün benim canım arkadaşımın doğum günüydü...
Pelin benim ortaokul arkadaşım , daha öncede yazmıştım  tık tık  ....
Ailesi ile ufak bir süpriz yapalım diye konuştuk , bir gün önceden bana yarın dışarı çıkalım demişti bende tabiki  dedim  ama nereye gideceğimizi sen karar ver dedi oysa ben ailesiyle plan yapmıştım bile . Bir şey diyemedim doğum günü olduğu gün aramadım yazmadım bilerek . Sonra bana mesaj attı akşam kahve içmeye gidelim diye bende hastayım gelemeyeceğim dedim . 
Kıyamam baya üzülmüş , Nesrin ne olursa olsun gelirdi bir şey mi oldu ki  diye düşünmüş.
Ablası geldiğinde yazdı bana ben de hemen yola çıktım gittim yanına baya bir mutlu oldu , aşk olsun  ben de bütün gün aramadın diye üzüldüm dedi. 
Çok içtendir Pelinim ,ne düşünürse hemen söyler , ailesini de çok severim sağolsunlar  hep beni  manevi kızım diye tanıtırlar ...
İyiki doğmuş o :)







8 yorum:

  1. Arkadaşına nice mutlu seneler dilerim Nesrin...

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü partisi yapmadan sana bir sormam gerekecek anlaşılan. Tecrübelerin her geçen gün artıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için teşekkür ediyorum , çok seviyroum ben böyle şeyleri :) karşımdaki mutlu olsun işte ne bileyim :)

      Sil
  3. Doğum günü kutlu olsun musmutlu geçsin yeni yaşı :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzeldir böylesi dostluklar, arkadasliklar....
    iyi ki dogmus arkadasin. Birlikte daha nice yillara insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle bu arkadaşlıklar başka oluyor ,küçüklüğümüe her şeyimiz birlikte geçti , teşekkür ediyorum

      Sil