3 Kasım 2015 Salı

Tchibo alışverişim

Merhabalar
Çarşamba günleri hemen tchiboya girerim bakarım neler var diye çok seviyorum o alışveriş sitesini.Ne zamandır beklediğim termal tayt ve üstler vardı bu hafta hemen aldım . Geçen yılda almıştım ve çok memnun kamıştım bu yılda farklı modellerini aldım . Fiyatı biraz pahalı olsa da çok kaliteli bir ürün olduğunu söylemeliyim

Aldıklarım
Bu üstü aldım kendime çok rahat sıcak tutuyor .Aşırı derece de memnun kaldım bu üründen







Eşime bu üstü aldım 


Kendime de mor termal taytı aldım 

Yürüyüşlere bu takımlarımla devam edeceğim :)

siz de almak ya da bakmak isterseniz tchibo



9 yorum:

  1. ya ben nerdeyse her gün şiboların birinde kahve içiyom yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Spor kıyafetleri ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giy aldıklarını Nesrincim.

    YanıtlaSil
  4. Hic benim de Tchibo aliskanligim yoktur nedense. Arkadaslardan duyarim hep. Ama benim gibi kahve , cay sevmeyen, taki, canta ayakkabi meraki olmayan, alisveris, carsi pazar dolasmayi sevmeyen birisi icin cok da sasirtici olmasa gerek zaten.
    Kadinlarin yüz karasiyim, biliyorum:))

    Güle güle kullan(in) Nesrin'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende kahve hiç sevmiyorum ama tchiboya hayranım :) ama senin gibisi de yok valla :) yahu alışveriş sevilmez miii hiççç :)
      Çok teşekkür ediyorum

      Sil
  5. İlk olarak siteniz çok güzel.sitenize destek olmak isterim benimde eğitim amaçlı sitem var reklam takası yada dost siteler bölümüne sizi ekleyebilirim eğer isterseniz iletşim için:ysn34ysn34@hotmail.com

    YanıtlaSil