1 Aralık 2015 Salı

Altın Kelebek Ödül Töreni

Merhabalar 
Dün akşam düzenlenen 42,Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni vardı . Severim ben böyle ödül törenlerini bakalım kim hangi ödülü aldı ve kırmızı halıda neler giyildi.


İlk en sevdiğim dizi ile başlamak istiyorum ,
Poyraz Kareyel 
Ekip olarak o kadar içten gözüküyorlardı ki ve öyle de olduklarını düşünüyorum .
Diziyi izlediğim de o kadar duygulanıyorum ki anlatamam 
Bence en iyi diziyi de Poyraz Karayel 'in hakettiğini düşünüyorum .



Ataberk Mutlu en iyi çocuk oyuncu ödülünü kazandı ve ekranda o ağladıkça ben de ağladım ekranın içine girip ona sarılasım geldi.
Ödülünü tüm kız ve erkek çocuklar adına aldığını söyledi  .Aferin ona :)


Gelelim en iyi kadın oyuncuya , Serenay Sarıkaya ... Ödülü hak ettiğini düşünüyorum .Elbisesi de çok şıktı ..Seviyorum ben bu kızı :)



En iyi erkek oyuncu ise Çağatay Ulusoy aldı .Çağatay'ın da oyunculuğunu çok beğeniyorum ama hak eden bence İlker Kaleli idi...
Çağatay'ında yeni filmini merakla bekliyorum ... 
Ayrıca Gülben Ergen en iyi erkek oyuncu ödülünü vermek için çağırıldı ama gelmedi daha sonra geldi. Böyle önemli bir törende daha önce orada olmak gerektiğini düşünüyorum .



En iyi kadın sunucu Öykü Serter oldu . 
Ödül alırken konuşması biraz saçma geldi bana ..Zaten ödülü alırken nerdeyse frikik verecekti ..



En iyi erkek sunucu ise İlker Ayrık aldı ..





En iyi dizi Güneşin Kızları dizisi oldu . Onu da izliyorum en çok da beğediğim oyuncu Emre Kınay ve Tolga Sarıtaş ..

Birbirine yakışan çift , Defne ve Ömer  :) 
Çok seviyorum ikisini de oyunculuklarını da .Ödülü de hak ettiler :)




En iyi Komedi dizisi ,Güldür Güldür aldı
Ödülü alıdıklarında o kadar geyik espiri yaptılar ki beni acaib bir derecede sıktı ... Bu kadar uzatmaya gerek yoktu 


En iyi kadın oyuncu ise Özge Özpirinçci aldı .



En iyi komedi oyuncusunu ise Ahmet Kural ve Murat Cemcir aldı .Kendileri en iyi çift ödülünü beklediklerini söylediler :)






En iyi Yönetmen , Medcezir dizi yani Ali Bilgin ve Poyraz Karayel dizi ile Çağrı Villa Lostuvalı aldı 
İkisi de en sevdiğim dizilerdi..

Juri özel ödülünü ise 20 . yılında olan Beyazıt Öztürk aldı 
Hak etti de gerçekten hep olduğu gibi bir adam ..
Sadece tek eleştirmek istediğim Demet Akbağ'ın kıyafeti , ilk baktığımda çizme sandım . 
Açıkcası beğenmedim kıyafetini ...




Diğer onur ödülü ise Kurtlar Vadisi aldı yıllardır süren bir dizi . Halit Ergeç'in dediği gibi perşembe günü hangi dizi gelirse gelsin Kurtlar Vadisinin reytingini geçemiyor...

Yıldızları parlayanlar Ödülünü
Hande Erçel , Bensu Soran ve Nilay Deniz aldı
Yolları açık olsun hepsi başarılı oyuncular 



En iyi proje ise Kayahan En Yeniler oldu.
Kayahan'ın karısı İpek Açar çok güzel bir konuşma yaptı ..




En iyi Kadın şarkıcısı SILA ,seviyorum bu kadını ben bir an Gülşen mi çıkacak dedim ama Allahtan Sıla aldı ödülü...Gülşen'i pek sevmem de ..

Mustafa Ceceli'de en iyi erkek sanatçı ödülünü aldı ,Kendisi her şeyin sevgi ile olacağını söyledi 

En iyi Fantezi müzik ödülünü ise Ebru Gündeş aldı hem de Emel Sayın'ın elinden ..
Ne tatlıdır o Emel Sayın ,gerçekten çok seviyorum kendisini bir kere de küçükken karşılaşmıştım onunla . Yumuşacık elleri vardı .





En iyi fanztezi müzik erkek ödülünü ise Hakan Altun aldı ,şaşırdım çünkü o hiç bu yıl albüm çıkardı mı ki de bu ödülü aldı diye düşünmedim değil..




En iyi dizi ve senaryo yazarı , Poyraz Karayel ve Aşk Yeniden oldu 


En iyi haber sunucusu kadın : Nazlı Çelik aldı 
En iyi haber sunucusu erkek :Fatih Portakal aldı 
En iyi dizi müziği ödülünü ise : Toygar Işıklı aldı 
En iyi klip ise :Metin Arolat ,Gülşen'in şarkısı Bangır Bangır aldı






En iyi Halk müziği kadın ödülünü ;Şeval Sam aldı hem de Zara'nın elinden 



En iyi Halk müziği erkek  ödülünü :Volkan Konak aldı 



En iyi şarkı : Gülşen -Ozan Çolakoğlu Bangır Bangır oldu
Bu ikili sevgili diye biliyorum , bir birbirlerine bari azıcık olsa da bişi söyleselerdi ya da el ele de çıkabilirlerdi sahneye diye düşünüyorum :)




En iyi Çıkış yapan 
İdo tatlıses ( ne alaka bir kere bile şarkısını duymadım ), İlyas Yalçıntaş (incirleri az dinlemedik .. ödülü sonuna kadar hak etti) , Edis (Benim ol şarkısı ile gerçekten çok büyük bir çıkış yaptı ) Simge (mış mış şarkısını da çok dinledim onun da hak ettiğini düşünüyorum )

En iyi müzik grubu Model aldı 
seviyorum ben bu grubu güzel şarkıları var 

En iyi yarışma Survivoir All Star aldı ,Nur Yerlitaş Acun Ilıcalı'ya verirken patronuma veriyorum dedi :)
survivoir almasaydı o ses türkiye alırdı sanırım öyle de böyle de ödül Acun'un olacaktı ve hak ettiğini düşünüyorum

En iyi spor programı Yüzde yüz futbol aldı 


....ve gelelim Kırmızı Halıya 


Bergüzal Korel çok ama çok güzel olmuştu ,Halit Ergeç 'de karısını hoşgeldin sevgilim diye çağırdı 
Seviyorum ben bu ikiliyi ...



Özge Ulusoy 'da gecenin şıklarından biriydi..





Willma Elles 2in kıyafetini de çok beğendim ..
Daha önce size söylemiş miydim bilmiyorum ama beni çok benzetiyorlar Willma'ya ,nerem benziyor bilmiyorum ama Öyle Bir Geçer ki Zaman döneminde bazı arkadaşlarım telefonlarına Carolin diye kaydetmişlerdi :)

Bekir ve Derya Aksoy 


Burcu Özberk , Güneşin kızların 'da ki rolüne o kadar alıştığım için böyle kıyafetler de biraz gözğme farklı geldi ben pek sevemedim 







Ah benim  sevdiğim ekip Poyraz Karayel ekibi .)


Tülin Şahin (arkadaki bayanın elbisesi de vahimmm! :)


Birce Akalay , Sarp Levendoğlu 





Hande Erçel 








Edhem Dirvana ve kız arkadaşı Tanem 
Edhem bey ile tanışma fırsatım oldu , Bozburunda yat clubleri var , ,Annesi Zeynep hanım çok tatlı bir bayan saatlerce sohbet edebilirsiniz kendisi ile ..


Emre Kınay , kendisi gerçekten çok başarılı bir oyuncu onu da severek izliyorum 



....veeeee    Ahhhh Kenanımmm seni en sona bıraktım 
Ne çok severim seni ... Sen ne karizmatik bir adamsın yahu 
Sevgilin Sinem Kobal yanında yoktu çok da sevmem zaten ben kendisini acaba sana yeni hatun mu bulsak biz:) Şaka bir yana gerçekten çok başarılı buluyorum kendisini


Benden bu kadar Ödül Töreninden kısacasa bahsetim size
sevgiler :)



5 yorum:

  1. Ödül törenini ben de biraz seyrettim Nesrin.Ancak ben bu sene pek dizi seyretmiyorum sadece Kösem Sultan'a bakıyorum o da yarım yamalak. İlk ödüllerde izlemediğim dizilerin ismi geçince sıkıldım vazgeçtim seyretmekten. Şimdi tüm detayları senin yazınla öğrenmiş oldum :) Çok güzel anlatmışsın yüzümde kocaman bi gülümseme oldu yazını okurken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim bende ilk defa bir ödül töreni yazısı yazdım .. Beğenmene sevindim . Bende ne çok dizi izlediğimi farkettim :) Bazen izlemesemde fragmanlarını takip ediyorum :)
      sevgiler

      Sil
  2. Öncelikle su yaziya verdigin emek icin cok tesekkürler, ellerine saglik Nesrin'cim. Bol fotolu yazilar insanin nekadar zamanini alir bilirim:)

    Ben yillardir TV izlemedigimden (sadece bilgisayardan bakiyorum bazi sevdigim programlara, dizilere) uzun zamandir dizi de izlemiyorum, o yüzden pek ilglenmiyorum bircok seyle, ama böyle ödül törenlerini ben de severim.
    Gazete haberlerinde o cocugun aglamasindan bahsedilmisti, tiklayip izlemistim, nasil duygulandim izlerken...canim yaa, okadar samimiydi ki o ödülü alirken, aglayarak tesekkür ederken, kiyamam:)


    Volkan Konak'in aldigina cok sevindim ödülü. Adam hakediyor her ödülü, severim onu cok.

    Gülsen'i ben de hiiic sevmem bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın , ilk defa ödğl töreni yazıyorum biraz zamanımı aldı ama güzel oldu :) teşekkür ederim ben de yorum için ...
      öpüyorum

      Sil
  3. Ne kadar emek vermişsiniz. Ben yerli olarak sadece" hatırla Gönül" adlı diziyi izleyen bir olarak bu kadar ödül alan sanatçıdan 2 veya 3ünü tanıyorum. Ama o kadar güzel anlatmışsınız ki şimdi bir ortamda diziler ve sanatçılar hakkında rahat rahat yorumlar yapabilirim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil