5 Aralık 2015 Cumartesi

Arel'ime doğum günü mektubu


Teyzem , canım benim sen bugün 1 yaşına girdin ...
Annenin ilk hamile olduğunu duyduğumuzda hepimiz ağlamıştık , çünkü daha önceki doktor anneciğinin çocuk sahibi olamayacağını söylemişti..Baş ağrısı ,miğde bulantısı ile anneni zorla sağlık ocağına kan testi yaptırmaya götürdük oradaki doktor da hamile olduğunu söyledi annen inanmadı yok dedi hata var daha iki hafta önce doktora gittim ve hamile olamayacağımı söyledi dedi. Annen çok inatçıdır bu arada.. Hayır değilim yanlış var ben doktora da yarın giderim dedi .Saat 17:00 doktorlar genelde o saatlerde gider ben de aradım hastaneyi sanki bem hamilemişim gibi randevu aldım . Anneni zorla götürdüm o olumsuz bişi çıkar diye sanırım hayal kırıklığına uğramak istemedi.
Sonra kontrol oldu ve gerçekten sen annenin karnındaymışsın ...
O kadar güzel bir haberdi ki bu anlatamam ...
İyiki doğdun be teyzem ,benim teyzem olmadı hiç bu yüzden teyzelik nasıldır pek bilmem ... 
Ama bambaşka bir duyguymuş bu teyzelik. 
Seni içime sokasım var o kadar çok seviyorum ki 
Bir yere gittiğimizde hep seni düşünür oldum ,
Benim sana yemek yedirmemi seversin , teyzen çünkü sana şebeklik yapar hep ...ne de güzel yersin ama , şarkılar söylerim sana hiç bıkmadan ...
Senin bir gülüşün yetiyor ki bana teyzecim ..
Keşke anneanneni de tanıyabilseydin , en çok o içimi acıtıyor biliyor musun ?
Onun yokluğu bu zamanlar daha da acı veriyor insana ...
Ömrüm boyunca hep yanınayım Gökhan enişten de öyle biz seni çok seviyoruz
bunu sakın unutma ..


.



23 yorum:

  1. Yine bir doğum günü ve bakalım burada kim varmış :))
    Arel çok güzel isim söylemiştim daha önce aklımda tutuyorum lazım olur belki :)
    Allah sağlıklı uzun ömür versin Arel'e, minik bebek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yine bir doğum günü bu sefer annesi daha çok hazırlık yaptı süpriz yok :) Fark ettimde ne çok doğum günü olmuş :)
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum .
      sevgiler

      Sil
  2. Çok tatlısınız maşallah :) Nice mutlu yaşlar dilerim minik kuzuya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  3. Allah analı babalı büyütsün. İnanın çok sevindim. Bazı geri zekalı doktorlar yapıyorlar böyle ahmakça hatalar, insanları boş yere üzüntüye sokuyorlar. Olsun ama bu işte de vardır bir hayır, normalin de üstünde sevinç olmuş oldu böylelikle. O halde sizlerin adına çok şükür! Nice yaşlara inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu , birden insan ümitsizliğe kapılıyor sonra da süprizzzz ben varım diyor minik sıpa :)
      Çok teşekkür ediyorum

      Sil
  4. Nice umut dolu, sağlıklı yaşlar diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallaj , teşekkür ediyorum :)

      Sil
  5. Ne çabuk geçiyor zaman :) Nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi , sanki doğdu zaman ki postu daha yeni yazdım :)
      teşekkürler

      Sil
  6. Oooyy tatli kuzu! Maasallah. Nice güzel yillari olsun Arel'in teyzesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşe ablacım , sevgiler

      Sil
  7. Nesrincim sevgi dolusun. Allah sizi ayırmasın. Masallah Arel'e de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel sözler için , amin :)

      Sil
  8. Saglikli nice yillara canim.

    YanıtlaSil
  9. Maşallah Arel'e doğumundan beri büyümesini biz de adım adım takip ediyoruz. Çok mutlu, sağlıklı bir ömrü olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , gerçekten de öyle oldu her anını yazdım buraya ve şimdi 1 yaşına bastı zaman ne çabuk ilerliyor ....öpüyorum seni çok canım

      Sil
  10. Nice yıllara sağlıkla inşallah. Ben hem anneyim hem teyzeyim ve diyebilirmki kendi çocuklarım gibi seviyorum yeğenlerimi. Teyze anne yarısı diyorlar ya bence az diyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz , teyzelik bambaşkaymış daha anne değilim ama bir çocuğum olsa bu kadar severim diyroum . Teşekkür ederim:)

      Sil
  11. ÇOK DUYGULANDIM YA :) NİCE YAŞLARA :)
    SİZİ TAKİBE ALMAK İSTERİM AMA LİNKİ BULAMADIM
    BANA BEKLERİM :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ediyorum , hoş geldiniz bloguma ben de ziyaretimi gerçekleştirdim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. bi de bugünkü yazıma baksan yaaa :)

    YanıtlaSil