15 Aralık 2015 Salı

Ben mimlendim

Merhaba , sevgili senay beni mimlemiş ,
Biraz gecikmeli de olsa cevaplıyorum

Konumuz ;

Takıntılarımız , sevdiğimiz ve sevmediğimiz genel şeyler

O zaman cevaplandırmaya başlayalım :)


  • Müzik , müziksiz bir hayat düşünemiyorum ... Annem rahmetli şu şarkı sözlerini bildiğin kadar matematiği bilsen doktor falan olurdun derdi :)
  • Eşim ile O Ses Türkiye izlediğimiz zaman hep şarkılara eşlik ederim , bana her izlediğimiz de  ne olur bir şarkıyı bilme ya da eşlik etme adamın sesini duyamıyoruz der :)
  • Evde tek başımaysam  odamdan çıkmam , içeceğimi yiyeceğimi alırım ,susuzluktan ölsem bile odadan çıkmam korkarım ...
  • Yılan en korktuğum hayvandır , belgeselini bile izleyemem ,hayvanat bahçesini gezdiğimde bakmadığım tek yer yılanlardır.
  • Gülmeyi çok severim , morelim bozuk olsa daha sonra yine yüzüm güler ...Bütün gün  suratım asık oturmam , ya da biri ile tartışayım uzatmam konuyu , unutup giderim ..
  • Malesef biraz dağınık bir insanım ...Biri ofis masamı topladığında asla aradığımı bulamam .
  • Hayal kurmayı çok severim, gece yatarken gözlerimi kaparım ve hayal ederim , sonra da uyuyup kalırım ...
  • Önceden çok takıntılı bir insandım , insanların söylediğine , yaptığı hareketlere her şeye takardım , bu bir hastalık gibi bir şey .. Bir baktım ben kendi kendimi mutsuz ediyorum . Bundan dolayı kendimi bu konuda değiştirmeye karar verdim ve başardım . Eskisi gibi takıntılı değilim . Aman kendi bilir diyorum ya da yaptıysa vardır bir bildiği vs demeye başladım  Yoksa hep kendimi yıpratıyorum
  • Ailem benim için çok değerlidir,annem öldükten sonra daha da bağlandık birbirmize , onlarsız bir hayat düşünemiyorum . Eşim , ablam , eniştem ve babam bir de Arel'im ..
  • Havalı ,kendini bir şey sanan ,gözü yüksekte olan insanları hiç sevmem ,hiç bir zaman böyle bir insan olmadım ...Çalışanlarımıza hiç bir zaman yap demem yapar mısın , getirir misin derim . En nefret ettiğim şeydir.
  • Mümkün oldukça gezmeyi severim . Yeni yerler keşfetmeyi severim ama işten dolayı bunu çok yapamıyoruz 
  • Eşim ile aynı yerde çalışıyoruz . Mümkün oldukça evde iş hakkında konuşmayız ,
  • En sevdiğim öğün kahvaltıdır , eşim aksine kahvaltı yapmasını hiç sevmez :(
  • Asla yiyemediğim , maydonoz, zeytin ,biber ...Maydonoz o kadar küçük doğranması lazım ki öyle yerim ...Zeytin yemek çok isterim ama yutamıyorum bile o kadar tadı kötü geliyor :(

Şu an aklıma gelen bunlar ...
Siz de yapın ; YAŞAM İZİ , SÜPRİZ MİSAFİR , ÇINAR , 


15 yorum:

  1. Bahsettiğin şeyler beni şaşırtmadı sanırım, böyle olduğunu tahmin mi ediyordum yoksa seni çok iyi mi tanımışız bilemedim :)
    Görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi tanımış olabilirsin :) Ne de olsa öğretmensin sen :))
      sevgiler

      Sil
    2. Ben yazıda, yorumlarda kendimizden kaçamayacağımızı düşünüyorum özellikle blogta bu kadar uzun süreli yazıyorken..
      Senin de yazılarında yorumlarından ne kadar sevimli ve doğal olduğun hissediliyor zaten. Ahah hiç düşünemiyorum yani birilerine emir verip kibirli cümleler kurduğunu :)

      Sil
    3. Çok Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş Nesrincim, biraz daha seni tanımış oldum.Ben de kahvaltı çok severim ama ben zeytin de severim :)Bu arada insanlara takmamayı ben de çok istiyorum senin dediğin gibi kendimizi mutsuz ediyoruz bu şekilde.Mimlediğin için de teşekkür ederim.En kısa zamanda yapıcam.

    YanıtlaSil
  3. En güzel iinsanları takmamak yoksa gerçekten mutsuz oluyoruz .. bekliyorum ben de mimini :)
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Sen bize gelmeden haber ver de çocukların oyuncak yılanlarını kaldırayım ortadan Nesrin. Gerçeğini alalım diye selerdir yalvaran bir oğlum var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) ay neden yılan ya başka daha tatlı bir hayvan yok mu ama ya :)))

      Sil
  5. maydonoz için ben de öyleydim bir vakitler. anaokulu zamanları beslenmemde tek bıraktığım gıdaydı maydanoz. şimdi elbet bir sorunum yok. :)
    bu denli sıcakkanlı, samimi biri olmandan mıdır bilmem, okurken gülümseyerek okudum yazdıklarını, satırlarına da yansımış o içtenliğin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bunu duyduğuma çok sevindim teşekkür ederim :)
      Acaba ben de bir gün maydonozu sevebilecek miyim :)
      sevgiler

      Sil
  6. Cok keyifli oluyor ya bu tarz yazilari okumak.

    O ses Türkiye olayina cok güldüm:)

    Ben de mimlemistim bu mimden. Bu hafta icinde yazacagim ben de kismetse. Allaaam yine dökülecek ortaya kirli camasirlarim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum böyle mimleri :)
      Bakalım sende neler çıkacak merakla bekliyorum :)

      Sil
  7. Bu mim sayesinden biraz daha seni tanımış olduk Nesrin:) Çok hoş anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) güzel oluyor bu tarz mimler sevgiler

      Sil
  8. :))) ben de gece yatarken Gözlerimi kapayıp hayaller kurarım yolsa uyuyamam be yalnızsam ışıkları kapatmam ;)

    YanıtlaSil