16 Aralık 2015 Çarşamba

Biz Noel Panayırındaydık

Merhaba ,
Cumartesi günü Marmaris 'teYabancılar Derneği  , Noel Panayırı düzenledi. Bu panayır,Marmaris'te ilk defa yapıldı ve biz de hemen katıldık . 
Almanya'da yapılan Noel Panayırı ile hiç bir alakası yoktu ama yine de güzeldi :) Sıcak şaraplar , wafflelar ,bol bol renkli hediyeler ...
Çok güzeldi ama malesef ben bizden başka hiç bir standı fotoğrafını çekememişim ...Daha doğrusu gezmeye fırsatım çok olmadı stand başında beklemem lazımdı :)

sevgili ECE 'i de görmüş oldum , o da bir blogger hemde Marmarisli ama biz anca böyle etkinliklerde birbimizi görüyoruz :)) Bir türlü buluşma fırsatı yaratamadık :(

Biz firma olarak genelde böyle etkinliklerde ,poşetin içine bröşürlerimiz koyuyoruz ve bir tane de mutfak havlusu veriyoruz.
Bu konuda anılarımız çoktur ,mutfak havlusunun rengini beğenmeyip  ,pembesi yoook muuuuuu diye seslenen yoksa hediyemiz buyrun diye uzatıp yüzüme bakmayan , biz hayır istemiyorum demesini bilmiyoruz çünkü... poşet karşılığında para vermek isteyen insanlar bile vardı. En güzeli ise mağazayı bir çok insanın tanıması oldu . Tepkiler çok güzeldi .Seviyorum ben bu işi ya ,müşterilerimi seviyorum bazıları biraz uyuz olsada :))

fotoğraflara bakmak isterseniz tık tık









En yakın arkadaşımda ailesi ile geldi :)


13 yorum:

  1. günaydın:)
    pembesi yok mu?
    ama pembe de böyle güzel olmasaymış:)

    YanıtlaSil
  2. Rengarenk yılbaşı hediyelerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Canikom evet ya bi tesadüfen fuarlarda panayırlarda karşılaşıyoruz :) Halbuki ne kadar da çok şey biliyoruz artık birbirimiz hakkında :) Neyse ben inanıyorum buluşucaz dışarıda da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , ben de inanıyorum hem de çok :)

      Sil
  4. Nesrin :)) Pembesi yok mu?Koptum :)Almanya'daki panayırları çok merak ediyorum.Umarım bi gün gitmek kısmet olur.Hakkaten anlatıldığı kadar güzel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım , şuan Almanya'ya gidiyorum gibi o zaman bol bol fotoğraf çekeceğim :)
      Ben inan çok seviyorum ama tab, zevk meselesi ama seveceğini düşünüyorum

      Sil
    2. Almanya tatilinin kesinleşmesine çok sevindim.İyi yolculuklar canım.Güle güle git, güle güle gel :)

      Sil
  5. aaa " buradaki Weihnachtsmarkt"larin Türkiye subesi olmus:) Biraz miniatür versiyonu olsa da hos olmus.


    Ay Nesrin'cim, son resimdeki halini görünce rahmetli Levent Kirca ve Oya Basar'in eski bir skecleri aklima geldi. Hani soruyordu ya "Ne koydun lan gaffana?" diye. Hahaha!:)
    Noel Baba mi o? Cok seker olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle münyatür weihnachtsmarkt :)) hahahaha ay çok güldüm aynen öyle noel baba taktım kafama

      Sil
  6. Kadın sana ne güzel hediye veriyor teşekkür etsene niye uyuzluk yapıyorsun. .

    YanıtlaSil