9 Aralık 2015 Çarşamba

Geçmişe göz atmak

Sevgili CARPE DİEM güzel bir etkinlik başlattı , eskiden yazmış olduğumuz postları tekrardan paylaşıp okuyalım istedi...
Saolun bana da yap dedi ve ben de hemen yayınlıyorum ,
Aklıma ilk gelen em mutlu günüm düğünüm geldi :)




MERHABA
UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE BURALARDAYIM ... YAZILARINIZI HEP OKUYORDUM AMA YAZMAYA HİÇ FIRSATIM OLMAMIŞTI.
ELİME FOTOĞRAFLARIM GEÇTİ VE BENDE HEMEN PAYLAŞIYORUM SİZİNLE...
SAÇIMI CANIM HALAM YAPTI , MAKYAJIMI BİRİCİK ABLAM YAPTI İYİKİ DE O YAPTI SANIRSAM ŞU MEŞHUR PORSELEN MAKYAJINA  DAYANAMAZDIM :)
SEVGİLİ FOTOĞRAFÇIM, ARKADAŞIM  AYLİN ÇİFÇİ YDİ ,AYLİN'İ TANIDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM O KADAR EĞLENCELİ ÇEKİMLER OLDU Kİ ...  BURDAN HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM. İYİKİ VARSINIZ ;)

ŞİMDİ BAŞLAYALIM FOTOĞRAFLARRA....


ŞU MAKİNE DA TAM 1 SAAT OTURDUM VE YANDIM !! SORMAYIN O ZAMAN BİR TÜRLÜ GEÇMEDİ :)

MASA KARTLARIMIZ 


CANIM ABLAM :) BUĞDAY TANESİ


TAM 3 TANE TACIM VARDI . BİRİ ANNEANNEMİN KENDİ DÜĞÜNÜNDE TAKTIĞI , BİRİ TAŞLI DİĞERİ İSE FOTOĞRAFTAKİYDİ.
GELİNLİĞE EN UYGUN OLANINI SEÇTİK 

TAKMA TIRNAKSIZ OLUR MU HİÇ :)

MASA SÜSLERİMİZ :)



VEE ........GELİNLİĞİM :)


NİKAH ŞEKERLERİMİZ






 ÜNİVERSİTEDEN GELEN HOCAM ,GELİNLİĞİMİ BAĞLADI , TAAA UZAKLARDAN GELDİ :)
 GELİN ÇİÇEĞİM
 BEKARLARI YAZDIM VE HEPSİ SİLİNDİ HADİ BAKALIM DÜĞÜNLER AR ARDA OLACAK :)

 VE DUYGUSAL ANLAR CANIM BABAM SENİ ÇOK SEVİYORUM 



ve hazırız :)

BENOOOOMMMMM :)

                                   
VE DÜLDÜLÜMÜZ:) HEP BİLİNDİK ARABALAR OLMASIN DEDİK . BU ARABAYI GÖRÜNCE BUDUR DEDİM!  ARABANIN SAHİBİ DE BENİ KIRMADI VE GELİN ARABAMIZ OLDU :)
DIŞ ÇEKİM FOTOĞRAFLARIM YAKINDA :)


Hazırlık bölümü çok eğlenceli geçmişti :)
Eşim ile az fotoğraflarım olmuş bu bölümde ama :)
sanki dün gibi ama 2,5 yıl geçti belki uzun bir zaman gibi gelmeyebilir ama bana göre uzun :)
Kuaförde randevu almıştık ve randevu saatini yanlış hatırlamışız ne komiğiz değil mi o yüden porselen makyajına yetişememiştim ama belki de iyi oldu benlik bir şey değildi :)
Anılar güzel zamanlar :) 
bence sizde anılarınızı ya da eski yazılarınızı paylaşın :)
Esra  , deep , kafa dergi , senay ve yapmak isteyen herkes 
sevgiler

20 yorum:

  1. Benim gelin arabam da üstü açık beyaz jipler var ya onlardandı :-)

    Ne güzel bir yazı seçmişsin:-)

    Bunu her pazartesi yapıyoruz, unutma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyleymiş ben orayı kaçırmışım artık pazartesi paylaşım yaparım :)

      Sil
  2. Nesrin çok iyi hatırlıyorum bu fotoğrafları.Hatta Marmaris Kalesinin ara sokaklarında çekilmiş fotoğraflarınız da vardı.Bayılmıştım onlara :)
    Mutluluğun daim olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kale sokaklarında çekilmiştik :) onu mu paylaşayım ya da bunu mu paylaşayım emin olamamıştım :) bu arada seni de mimlemişim ama esra diye yazdım gamze mi yazmalıydım :)

      Sil
  3. kesinlikle çok güzel bir yazı seçmişsiniz. :)
    insanın mutlu anlarını kalemine kondurması kadar güzel bir yok diyemeyeceğim, hayat nice güzelliklerle dolu. dilerim de günleriniz ahsenlikle, mutlulukla daim olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)
      sizin de öyle sevgiler

      Sil
  4. hah haaaaa çok güzeeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle çok güzel bir gelin olmuşsunuz. Maşallah size. Keşif etkinliği sayesinde buldum sizi. Paylaşımlarda buluşmak üzere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)
      hoşgeldiniz :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Geleceğim bakmaya , bu arada her pazartesi imiş ben o detayı kaçırmışım ;(

      Sil
  7. deeptone ve carpe di em in geçmiş yazıları beni buraya sürükledi, gülümseyerek okudum tüm yazıları. Güzel bir gelin olmuşsunuz, dilerim bahtınız da çok güzel olur. Sevgi ve selamla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , Hoşgeldiniz ;) çok teşekkür ediyorum , inşallah , ben den de sevgiler ;)

      Sil
  8. Aaaa Nesrin, cok harika bir fikir olmus bu dügün yazini paylasmak, cok hosuma gitti görünce! Önerime uydugun icin coook tesekkürler!:)
    Bak ben bu harika fotolarini ve bu degerli yazini kimbilir görecek miydim hic yen takipcilerinden biri olarak. Cok iyi olmus cok:)

    Sahane bir gelin olmussun ayrica...e zaten güzelsin, normaldir yani:) Allah cok uzuun upuzuuuun mutlu bir evlilik yasatsin sana bir ömür boyu... öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ım benim çooook teşekkür ediyorjm gerçekten iyi ki yapmışsın anılar ile bir bütün olacağız ;) öpüyorum seni ;)

      Sil
  9. Ben de yeni gördüm bu etkinliği. Çok da sevdim.
    Pazartesi başlayacağım ;) Düldül de harika:)) Söylemeden edemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , Ever ben bu ayrıntıyı kaçırmışım :( , hoş geldiniz Bloğuma ;)

      Sil