14 Aralık 2015 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi

Merhabalar ,
eski yazılarıma göz gezdirirken genelde gezmiş olduğum yerleri paylaşmışım ,
Başım komik bir olay gelmişti onu paylaşmak istedim sizinle :)





12 HAZIRAN 2014 PERŞEMBE

YENİ BİR BEN

Selam !
Ben kendimi bildim bileli sarışındım ve tarihi geçen bir boya sonrası saçlarım turuncuya döndü.
Biz hiç boyanın tarihine bakmadık , halam Almanya 'dan boyaları burada bırakıyor her yıl geldiğinde saçlarımızı boyayıp bizi güzelleştiriyor :) 
Bu yılda saçlarıma röfle yapacaktık ve boyayı sürdük , sonra yıkadıktan sonra diplerim turuncu ve saçlarımın ucu sarı kaldı . Halam şaşkın ben şaşkın , gülme krizine girdik ve sonra kendimizi alışveriş merkezinde bulduk. Yeni bir boya seçtik ve kızıla döndüm :) Sevdim bu yeni halimi de ama alışamadım daha ...Yıkadıkça açılacakmış ama  ben yine eski rengime döneceğim.
 
 
sarışın bir ben

kızıl bir ben
 
HANGİSİ DAHA YAKIŞMIŞ :)

15 yorum:

  1. Güzele ne yakışmaz kuzum iki renkle de güzelsin :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  2. Seçemedim ben :) Gözüm sarışın haline alışık ama kızıl da güzel olmuş. Her halinle güzelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ediyorum :) Kendime ayna da baktığım da yabancı birine bakıyormuş gibi hissetmiştim :)

      Sil
  3. Kızıl zaten kendiliğinden çok doğal duran bir renk değil. Sarı halin daha doğal
    Ben ikisini de çok yakıştırdım ama kızılın cüretkarlığı hoşuma gider benim :)
    Bence çoğunlukla sarı kullan ama arada değişiklik yapıp kızıl da hoş olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle baya iddalı bir renk :)
      teşekkür ediyorum , arada değişiklik olabilir nede olsa yıkayınca geçiyor :9

      Sil
  4. Kızıl diyenlerdenim ben :)
    Türkün gözü aldaymış, benim kide öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ilk defa duydum bu sözü ben :))

      Sil
    2. Ilahi Sebnem, güldürdün beni yine:)))

      Sil
    3. Valla sac konusunda kizil rengi pek sevmeyen bana bile güzel göründün gözüme, düsün artik!:)

      Ama sarisin haline aliskin oldugumuz ve sana cok yakistigi icin ben sarisin diyorum:)

      Cok hos bir nostalji paylasimi olmus, tesekkürler!

      Sil
    4. Ben teşekkür ediyorum böyle güzel bir etkinlik yaptığın için :)
      teşekkür ediyorum ben de sevmiştim ama şuan daha mutluyum yok onun rengi atıyor bilmem ne pek bana göre bişi değil:)

      Sil
  5. İkisi de çok yakışmış.Yalnız bu durumu sükut içinde hatta gülerek kabullenmeni hayranlıkla okudum Nesrin.Benim öyle bir durumda moralim yerlerde gezerdi kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendime şaşırdım ama halama bu konuda çok güveniyorum o ne eder ne yapar bana uyacak bir saç rengi yapar :)
      teşekkürler canım

      Sil
  6. İkisini de diyeceğim şimdi:) Ama sanki sarı mı daha iyi?
    Ayy ne bileyim. Güzele hepsi yakışmış herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kızıl biraz iddali sanırım sarı da daha sade gözüküyor sanırım ...
      Ben çok fazla boya işleri ile uğraşan biri olmadığım için sarı renk ile daha tercih ediyorum :)

      Sil