7 Aralık 2015 Pazartesi

Rayında gitmeyen şeyler ...

Bu yıl tek beni mutlu eden şey Arel'in dünyaya gelmesiydi sanırım hem o bile 2014 de doğdu ya ... Yok YOk bu yıl bir tuhaf geçti ...
Yaz sezonunu deli gibi bekleriz biz o zaman işlerimiz rayına oturur ama bu yıl hiç beklediğimiz gibi gitmedi... Yok seçim olacak yok olmadı yok hükümet kurulacak yok bilmem ne derken kimse düzgünce bir şey almadı... Geldi kış ne oldu turistler gitti durdu işte işler ...

Geçen hafta bir haber Almanya'da ki dedem nefes darlığından yoğum bakıma alınmış, baya moralimiz bozuldu. Şuan Allah'tan durumu iyi normal odaya alınmış ama hayatı boyunca oksijen maskesi ile gezecek sanırım . Evleri 3 . kat da evlerini değiştirmek zorunda kalacaklar çünkü o kadar merdiven çıkmak onu bir hayli yoracak ...Dedem de benim biraz inattır bakalım nasıl olacak ..


Geçen ay Türkiye'de ki dedem vefat etti , daha hala algılayamadım onun öldüğünü ... Sanki hala orada evinde yaşıyormuş gibi.. Her şey çok ani oldu. Sanki benim dedem ölümsüz gibi bir şeydi .. Çünkü o kadar çok hastalıklar atlattı ki .. Hep hastaneden sapasağlim çıkardı. Ben yukarıdaki ile anlaşma yaptım daha beni almayacak derdi ... Ah be dedem demek anlaşma bittmiş ...


Dedemde iki hafta sonra Babamın dayısı kanserden vefat etti , adamcağız acı çekerek öldü , Allah rahmet eylesin


Yine bir haber , akrabamızın eşi kanser ve bu kanser çeşidini hiç bir ilaç fayda etmiyor ... Kızları bitmiş durumda o doktordan o doktora birden bizim yaptıklarımız geldi aklımıza . Annem iyi olsun diye neler yapmadık ki... Çok zor babam yanlarına gitti ben arıyorum onları ama diyecek bir şey yok ki .. Sadece seni anlıyorum diyebiliyorum . Yaşadığı hayal kırıklıkları yakınlarının onu arayıp sormaması , her şeyin aynısını ben de yaşadım Hani derler ya yaşamayan bilmez diye gerçekten de öyle..


Ablam grip , Arel paşa ile baş başa bir gün geçirdik. Saolsun babam , eşim ve çalışanlar idare ettik , biri oyun oynadı biri yemek yaptı biri altını değiştirdi derken zaman geçti ...
Ama böyle zamanlarda annemin yokluğu çok zor oluyor . Bir çorba yapanımız yok biliyor musunuz ?
Ah Dilek hastasın sen ,kardeşin çalışıyor çocuğu bize ver biz bakalım diyen yok . var da yok anlayın işte ... Bazen sorun biz de mi diyorum düşünüyorum ama o insanlar en acı günümüzde göstermelik yanımızdalardı... Sonra bir daha arayan soran olmadı . Hiç bir kırgınlık olmamış gibi ben onlarla bişi yapamam k,i..Ah annem canım annem ,sana olan özlemimi satırlarca yazabilirim .Şuan yine gözlerim doluyor . sen ise fotoğrafda bana gülümsüyorsun , baş ucumda resmin ,ofis masamda, ev de ,her yerdesin sen . Seni çok seviyorum .


Allah'a şükür ailem ile her şey yolunda ... Eşim can yoldaşım hep yanımda ...İyi haberler duymak istiyorum artık , buna ihtiyacım var .. Hepsi üst üste gelince zor oluyor..

Buraya yazarak rahatlıyorum ben ....gerçekten iyi geliyorsun bana blog ... Sağlıcakla kalın


19 yorum:

  1. Blog bence de iyi geliyor... :) Yazmak güzel... :) Yeni yıl kapıda işte... :)
    Kitabı okursanız yorumlarınızı mutlaka bekliyorum efendim... sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümitlermiz hiç bitmesin öyle değil mi ... Her şey olur gider . Tabiki de yorum yaparım . Yarın almaya gideceğim sevgiler

      Sil
  2. Kayıplarınız için allahtan rahmet ve sabır diliyorum. Nur içinde yatsınlar.
    Birileri geliyor, birileri gidiyor:(
    Ölüm beni de çok korkutuyor. Sevdiklerim olmada yaşayamam gibi, ama bakıyorum herkes yaşıyor. Bende yaşayabilecek miyim.? diyorum.
    Bazen herşey üst üste gelir. Eminim güzel günler yakındadır, sizin için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ediyorum , üniversitede oda arkadaşım annesini küçük yaşta kaybetmiş o gün onu duyduğumda o kadar üzülmüştüm ki hemen annemi arayıp onu ne kadar çok sevdiğimi söylemiştim . Ama insan hep başıma gelmez diyor ve bir yıl sonra ben annemi kaybettim . Yaşıyor insan malesef o acıyı bir şekil hafifliyor , sonra sesini unutuyorsun o işte en acı verici bir şey . sesini unutuğumu hissetiğim an hemen videoları açıp izliyorum .. böyşe tuhaf bir şey . Allah sevdikleriniz sizden ayırmasın

      sevgiler..

      Sil
  3. Kötü bir dönem olmuş hakikaten...
    Allah beterlerinden sakınsın diyelim...
    Sevgiyle ve en önemlisi sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , gerçekten de sağlık gerçekten en önemlisi saolasun ...

      Sil
  4. Geldiği zaman hep üst üste gelir. Sen Arel'e sarıl bol bol, en iyisi onun kokusudur şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Arel doping oluyor bana ,ya da bize ...

      Sil
  5. Zor zamanlar..insan başına gelmeyince anlayamaz tabi ama bir hal hatır sormak, içinden gelerek gücü yettiği kadar yardımcı olmak zor olmamalı..yakın gördüğümüz özellikle akrabalardan bahsediyorum bilmiyorum ben kendi hayatımda da güvenemiyorum pek.
    Anneciğine Allah rahmet etsin.
    Umarım yeni yılda hiç tahmin etmediğin kadar mutlu olursunuz..
    Görüşmek üzere, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorum için , inşallah 2016 çok güzel olur hepimiz için .. Sanırım her akrabalar da aynı sorun var aslında birbirimize daha çok güvenip , kenetleneceğimize biz tam tersini yapıyoruz ... Bir garip işte sevgiler

      Sil
  6. Ne kötü seyler yasamissin bu yil gercekten de, cok üzüldüm okuyunca. Bazi yillar ugurlu gelmiyor insana...maalesef yapacak birsey yok.. insallah yeni yil cok daha mutlu ve bu seneyi telafi edecek cok cok güzel olaylar yasatir sana ve sevdiklerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'ım benim inşallah 2016 güzel olacağına inanıyorum :) sevgiler

      Sil
  7. of hadi yaaa o zaman 2016 iyi olsun yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle olsun :)) teşekkürler

      Sil
  8. Nesrincim çok şükür kayıplar yaşamadım ama yine de ben de sevemedim 2015'i :( Şöyle düşünüyorum; her Aralık ayı bir başlangıca hazırlıktır. İnşallah 2016 sana ve ailene çok iyi gelir.Sağlığınız iyi olsun, kayıplar olmasın gerisini boşver. Geleceği bilemiyoruz ki belki 2016 unutamayacağın güzellikte bir yıl olacak senin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle camım sağlığımız yerinde olsun da gerisi olur gider , yeni bir yıl , yeni umutlar inşallah hepimiz için güzel olur , öpüyorum ;)

      Sil
  9. yakınlarınıza allahtan rahmet dılıyorum o kadar zor kı ... 2o15 sızın yılınız degılmıs anlasılan umarım 2o16 da hersey yoluna gırer.. dedenize de geçmiş olsun..
    takibe aldım tam sayıyı bozdum yani : ) asmayın yüzünüzü mutluluğu düşünün bu sene sizinle olacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum ve hoşgeldiniz diyorum :)
      aynen öyle asmayayım değil mi yüzümü gülmek kadar güzel bir şey varken ....

      Sil
    2. kesinlikle... :) Gülmek mutluluk getiricek inanın..

      Sil