17 Aralık 2015 Perşembe

Sayım , sayım , sayım ...

Merhaba ,
Biraz yoğun bir günler yaşıyorum . Normalde 20 Aralıkta Almanya'ya gidiyordum bir ara gitmeme ihtimalim de vardı ama şuan sanırım gidiyorum netleşti , bundan dolayı çok mutluyum eşim ile ilk defa annemin , benim doğduğum ülkeye gideceğiz. Noel panayırına gideceğiz 3 yıl oldu benim noel panayırı zamanında gitmeyeli bu yüzden daha bir heyecanlıyım . Çok seviyorum çünkü ...
Normal de gitmeden bir hafta önce bavulumu hazırlardım ama bu sefer çok son dakika oldu her şey ... Hiç bana göre bir şey dEğil inanın 
Bir de yıl sonu sayımı var gitmeden onu bitirmeliyim ...
Hadi bana kolay gelsin arkadaşlar :)



9 yorum:

  1. Ahh kolay gelsin Nesrincim.Çok güzel bir tatil olur inşallah.Bol bol panayır fotoğrafı bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım çok teşekkür ederim , seve seve çekeceğim :))

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu yeni keşfettim. Sizi takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , tabiki uğrarım :) sevgiler

      Sil
  3. Çok kolay gelsin :)
    İyi tatiller şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm :) bir tatile gidiyorum yazısı yazarım sanırım :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , tek tük eşyaları saymak eziyet

      Sil
  5. Sen buraya, ben oraya ucacagiz Nesrin. Biz de 21. de ucuyoruz Mersin'e:)

    Kolay gelsin canim.

    YanıtlaSil