5 Ocak 2016 Salı

Almanya Tatili - 1 Stuttgart

Merhabalar ,
Ben geldimmm ...Çok güzel günler geçirdim ,dinledim ,hasret giderdim geldim .
İlk anneannem ve dedemin yanına Stuttgart'a uçtuk . Yolculuğumuz gayet iyi her zaman ki gibi İstanbul aktarmalı gittik .




Uçaktan bir görüntü artık hangi ülkenin üstündeydik bilmiyorum :)


Kocişko ile bir havalimanından diğer havalimanına koştururken ..
Gelir gelmez eşyalarımızı bırakıp biraz çene çaldıktan sonra akşama doğru hemen noel panayırına gittik . 
Çok kalabalıktı , düzgünce fotoğraf bile çekemediğimi farkettim .
O kadar güzel ki oralar 


Bankanın süslemesine hayran kaldım ama fotoğraf da çok güzel gözükmüyor ..



Sokaklar ışıl ışıl ,bayılıyorum bu zamanlara



....ve sıcak şarap .Kırmızı şarap ve beyaz şarap olarak iki şekil içiliyormuş ben sadece kırmızı şarap olarak biliyordum . Ayrıca içine farklı likörlerden de ekleyebiliyormuşsun . Ben sıcak beyaz şarabı daha çok sevdim . 
O zaman şerefe diyelim :)

Malesef noel panayırında anneannem ile gezebildik , dedem biraz rahatsız olduğu için gelemedi onunla ilgili de ayrı bir post yazacağım .


Bu stand kanser hastalarına yardım için kurulmuş.El yapımı ürünleri bulunmakta.





Bunlar çok güzeldi ,banyo tuzlar... Sevgilin için , erkekler için ,güzel zaman geçirmek için diye ayırmışlar 


Çocuk zıbınları ,üstünde güzel komik şeyler yazıyordu 


Bunlarda önlük ,üstünde farklı temalar var o temalara göre de içinde ufak bir hediye var 




Geyik şeklinde şapkalar ,bunlar çok komikti ve baya bir insanın kafasında vardı :)



bu standı görünce nedense kendimi Türkiye'de hissetim. Sanki sadece bizim anneannelerimiz babaannelerimiz el işleri yapıyorlar gibi düşünüyor insan ama burada da yapan varmış .




Bunları çok severim bizim evimizde de vardı ,ahşap figürler ,bazı figürlerin üstünde ahşaptan pervane vardır mumu yakarsın ve o pervane dönmeye başlar .



Minyatür evler ...
Küçükken hep bunları hayranlıkla izlerdim hala da öyleyim ne kadar çok müzesini gezmiştim .
İlerleyen dönemler de bunlarla iligli evime bir köşe yapmayı düşünüyorum ...



Mum çeşitleri ...


......ve olmazsa olmazım Waffle hemde sahneli (krem şantili ) bu sefer çok sevdiğim elma pürelni waffle yedim , duyunca bir tuhaf gelebilir insanın kulağına ama muthiş ötesi bir şeydi :)


yüz ifademde görüldüğü gibi çok mutluyum :)


yılbaşı ağaç süsleri çeşit çeşit rengarenk bir stand...





ve yine biz :)
otobüsü beklerken ...Malesef çok fotoğraf çekemedim kalabalık olduğu için ama ben orada çok eğlendim :)




10 yorum:

  1. Ayşe'den sonra seninle de gezmiş oldum :) Seneye ben de mi gitsem ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git bencede bir gez gör derim :) güzel oluyor . Ayşe'nin fotoğrafları çok daha güzeldi :)

      Sil
  2. Ohh ne güzel Nesrin dolu dolu mutluluk saçan bir gezi olmuş.İyi ki gitmişsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu çok güzel oldu ..iyi ki gittim :)

      Sil
  3. Güzel bir tatil olmuş.
    Sayenizde biz de gezdik gördük :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Faceden de görmüştüm ama burada toplu görünce iyice özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Face de çok fazla koyamadım ayrıca bir albüm yapmayı planlıyorum :) detaylar burada olacak :)

      Sil
  5. Işıl ışıl fotoğraflar çok güzel :) minyatür ev, Waffle, mum, el işleri...müthiş vakit geçirmişsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel oldu , keyif aldım :)

      Sil