11 Ocak 2016 Pazartesi

Anneannem ve Dedem

Çok seviyorum ben bu ikiliyi , fotoğraf çektirmesini sevmezler biz beceremeyiz poz vermeyi derler :)
Dedem bu yıl hastaydı ,oksijen yetersizliği bulunmakta ,ev de ve gittiği yerlerde belirli saatlerde oksijen maskesi takmak zorunda. Orada olduğumuz bir gece hastanede geçirdi :( 
78 yaşında ama böyle hasta olunca da çok üzülüyorum.
Anneannem de gitmeden bir gün önce tek kulağının duymadığını farketti ,gece acile gidelim diyorum yok sonra gidermiş ,biz gittikten sonra doktora gitmiş ve tinitus diye bir hastalığı vardı zaten şimdide bir kulağı stresten dolayı duymuyormuş. kortizon ilacından vermiş ,bazen duyuyorum diyor ama duyduğu an gerçekten çok daha farklı sesler geldiğini söylüyor .Dengede sorunu var şuan 3 hafta içinde geçeceğini söylediler bu hafta son inşallah toparlanır.
Ah benim canlarım sizi çok seviyorum ,böyle uzak olmamız üzüyor beni , her gün görüşüyoruz telefonda ama ne bileyim belirli bir yaştan sonra daha çok destek isteyebilirler gibi geliyor insana..
Yakında ablam minik arel ile gitmeyi planlıyor ,Arel'i de çok özlüyorlar artık bizim sıpa ortalıüı dağıtmazsa iyidr :)




11 yorum:

  1. Kesinlikle şu an daha çok ilgi bekliyorlar her ne kadar belli etmeseler de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de farkındayım , onlar geliyor biz gidiyoruz ... her fırsatı değerlendiriyoruz :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun ikisine de. Sağlıklı sıhhatli uzuuun yıllar yaşasınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn !! çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. kulak dolayısıyla oluşan dengesizlik gerçekten zor, Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef :( çok teşekkür ediyorum

      Sil
  4. Cok tatlilar yaa....:)
    Allah sagliklarini korusun, uzun ömürlü olsunlar insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi öyleler valla :) amin inşallah çok teşekkür ediyorum

      Sil
  5. Her ikisine de acil şifalar ve uzun, sağlıklı bir ömür diliyorum Nesrincim...

    YanıtlaSil
  6. İnşallah daha sağlıklı olurlar zamanla..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Allah sağlıklı ömürler versin inşallah

    YanıtlaSil