16 Ocak 2016 Cumartesi

Beyazıt Öztürk 'e destek !

Sabah erkenden yola çıkacağım için beyaz showu sonuna kadar izleyemedim , saban kalktım bir baktım yine olay olmuş , Ada'm yayını erken bitirmiş . Ben anlam veremiyorum , bu Ada'm ne yaptı da bu kadar protesto ediliyor !! Dün. Yine canlı yayında olay çıkarmışlar ! Görense pkk ile ilişkisi var sanacak , bu Adam şehit düştüğü Zaman programı yayından kaldırmadı mı !!!! Nasıl bu kadar duyarsız olursunuz ! Bir insanın Hakkı'nı Nasıl yersiniz ya ! Ya biz millet olarak ne çok seviyoruz abartmayı ! Ya ben anlam veremiyorum , yok ya ben acaib bir şekilde öfkeleniyorum ! Sabah sabah gördüm sinirlerime hakim olamadım ! Tek eğlencemiz beyaz show 'u  yayından kaldırmaya çalışıyorlar resmen !! Lütfen sizde destek olun , bir insanın hakkı yenmesin burada!!

8 yorum:

  1. Beyaz gibi vatansever, mütevazi, saygili, ahlakli, sanki ailemizden biri gibi hissettigim, örf adetlerimize karsi bukadar duyarli bu harika insani da su duruma düsürdüler, ona düsman olmayi becerdiler ya.... söyleyecek söz bulamiyorum artik. Yok aslinda buluyorum da...yazmayayim en iyisi....

    Aynen katiliyorum sana Nesrin. Duyarliligina saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel anlattın , gerçekten o kadar kibar bir insan kı , cuma günlerini iple çekiyorum çünkü çok eğlenerek izliyorum ! İnşallah yayından kaldırmazlar artık bu ülkede her şey olabilir , sadece geçici olarak canlı yayın yapmazsa daha rahat eder diye düşünüyorum

      Sil
  2. Kendi kavgalarına herkesi katmaya çalışıyorlar. Herkesin bir tarafta olmasını istiyorlar ki kavga büyüsün.Beyaz' ı da kavganın içine çekmeye çalışıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , gerçekten öyle yapıyorlar , çok büyük bir haksızlık . Herkes duyarlı olsun ve beyazı desteklesin istiyorum ,

      Sil
  3. Ah şimdi senden duydum ve şaşırdım doğrusu. Çok da üzüldüm. Kesinlikle katılıyorum. Zaten şu insanların birbirine yaptıklarına anlam veremiyorum kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlam veremiyorum , kızıyorum hemde çok ne oluyor bu memlekete

      Sil
  4. Biz millet olarak bugün övdüğümüze yarın söveriz. Şehit cenazesinde programını kaldırmasını hazmedemeyip karalama kampanyası yapanların kirli bir oyunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir söz gerçekten de öyleyiz , işimize gelmedi mi düşmanımız olur !

      Sil