25 Ocak 2016 Pazartesi

Buz gibi bir hava ..

Marmaris'te yaşıyorum allah'tan kar falan yağmuyor ama ayrı bir soğuk oluyor hava ... ! Çok ama çok üşüyorum .Dün akşam  başımıza bir olay geldi.Ben duştan çıktım saçlar ıslak tam saçımı kurutacakken elektirik gitti ...! Tek bizim evde yok şartel atmış sonra birden bir duman çıktı oradan hemen elektirikçi çağırdık . Adam sağolsun geldi ,o gelir gelmez birden elektirk panosu alev aldı hemen söndürdük . Allahtan yangın büyümedi yoksa evin bütün tesisatı yanabilirmiş. Saatlerce uğraştı sanırım bizim yüzümüzden de yan bina da aynı sorun oldu onlarda Aydem'i çağırmışlar onlara geldi .Ben beklerken çok üşüdüm saçlar ıslak ,eşim dışarda elektirikçi ile birlikte .Halloldu her şey ama biz gece boyunca hiç ısınamadık . Marmaris 'in bu soğuğunu hiç sevmiyorum .Kaloriferde yok buralarda :( Koçişkonun sesi de değişti sanırım hastalık en sonunda bizi de uğradı ...
İş yeri soğuk , pazar günü kapalı olduğu için burası da buz gibi olmuş . Görseniz halimi kat kat giyindm :)
Kendinize iyi bakın emi :)

15 yorum:

  1. Aaaa, blogun grüntüsü degismis! Birden kendimi "bücürük ve ben" bloguna, Müjde'cigimin blogunda sandim:) Güle güle kullan yeni tasarimini Nesrin'cim:)

    Valla Mersin'de yasayan kayinvalidemler ve Marmaris'de yasayan sen de cok soguk diyorsan ...ülkem gercekten soguk bir kis yasiyor bu sene.
    Aman dikkat edin kendinize.
    Bugün de burasi 10 derece, sicacik valla, hayret:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. da Biraz değişiklik olsun dedim :) ileride biraz daha değişiklik yapmayı planlıyorum :)
      Ben üşüdüm hem de çok , sizin orada hava iyi oldu mu bizim burası çok soğuk oluyor . sabah 9 da 2 dereceydi bu bizim için çooook soğuk bir hava

      Sil
  2. Ay yok, simdi tekrar baktim da 10 degil, 13 dereceymis:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de şu an battaniye altında ayaklarımı ısıtmaya çalışıyorum.

    Ucuz atlatmışsınız geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isıt ısıt , o battaniyenin içinden de hiç çıkma :)
      teşekkürler cnaım

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Dikkat edin tam grip havası. Umarım ısınma probleminiz bir an önce çözülür... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , eşim şu an evde hasta yatıyor :(

      Sil
  5. ay sen marmariste mi yaşıyon istanbul sanıyodum o zaman sık gidiyon istanbula. marmaris ha oh neresinde yaaa ne güzel valla kıskanılcak bişi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hayatımda İstanbul'a 3 kere gittim belki hep o yazılarıma denk gelmiş olabilirsin . Marmaris küçük bir yer zaten her yer merkeze 10 dk falan :) geldin mi buralara sen :)

      Sil
  6. çok geçmiş olsun allh beterinden saklasın

    YanıtlaSil
  7. Neyse ki ucuz atlatmışsınız daha kötü şeyler olabilirdi. Çok geçmiş olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım

      Sil
  8. Aaa bu yazını görmemişim Nesrin, şimdi farkettim.Çok geçmiş olsun:( Ucuz atlatmışsınız.

    YanıtlaSil