20 Ocak 2016 Çarşamba

Kardeşim benim


Pazar günü hava çok kötüydü , biz de sinemaya gidelim dedik , Bir daha asla pazar günü sinemaya gitmeyeceğim !!! Nasıl bir kalabalık var size anlatamam ! Çocuklar ,insanlar herkes kendisi alışveriş mağazasına atmış . Bir de üstüne seansa yanlış bakmışız bir saat beklemek zorunda kaldık .Sinema olan yerdeki alışveriş merkezleri de berbat , oturduk oradaki bir cafeye bir şeyler içtik , o kadar gürültülü ki kendi aramızda konuştuğumuzu da anlamadık desem yeridir...




Kardeşim benim , ben sevdim . Bu üçlünün uyumu çok güzeldi. Aslı Enver gerçekten çok doğal bir kadın ..., İkinci yarı çok daha iyiydi. Özellikle Köy sahnelerinde ben çok güldüm :)
Ben izleyin derim :)
Delibal 'a çok gitmek istiyorum ama kararsız kaldım , izleyen var mı?

10 yorum:

  1. Cok merak ediyorum bende tavsiyeniz olumlu yondeyse izlenmeli demektir😉 pazar gunleri bende sevmiyorum avm leri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , ben beğendim .Bir izleyin derim :) Şimdiden iyi seyirler diliyorum

      Sil
    2. Merhaba ;)
      Tavsiyeniz uzere gitme istegim daha fazla oldu simdi tesekkurler

      Sil
  2. Fragmanda hikaye anlatılmış gibi geldi bana bir merak uyanmadı ben de şimdilik :) Romantik, komedi tarzı filmleri çok sevmiyorum zaten ama yerli yapımları hiç sevmiyorum neredeyse :) bu filmler benim için tv de bir şey yoksa izleyelim yerine geçiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani haklısın bir yandan , yerli filmler ,yabancı filmler gibi olmuyor .. Eskisine göre de çok iyi yine de yerli filmlerimiz :)

      Sil
  3. Ben de hafta sonu Nadide Hayat'a gittim :) Bu filmi de merak ediyordum.İyi oldu paylaştığın Nesrin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadideyi bende merak etmiştim ama onu sanırım interneten izlerim ::)

      Sil
  4. İyi ki evdeyim de haftasonu karmaşasına girmek zorunda değilim diyorum hep kendime. Çok çıkmam gerekirse de sabah erkenden, yoksa geziyor muyum işkence mi çekiyorum anlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun , kesinlikle haklısın ...işkence gibi bir şey bir de onlar tonlarca insan var

      Sil
  5. Oyuncuları sevince insan filme biraz daha olumlu yaklaşıyor. Aslı Enver'i çok bilmiyorum ama beyler hem çok sempatik hem de çok komikler filmi ben de izlemek istiyorum bakalım nasip

    YanıtlaSil