22 Ocak 2016 Cuma

Poyraz Karayel - Burçin Terzioğlu

Selamlar ,
Poyraz Karayel  dizisinde ki Ayşegül yani Burçin Terzioğlu bayılıyorum bu kadının giyinişine ... Çok severek özlediğim bir dizi ,ayrıca rolünü de çok iyi yapıyor . Bir de ağlıyor ya ah o gözleri maşallah diyelim :)




Gerçek hayata da İlker ile sevgililermiş zaten çok da yakışıyorlar birbirlerine 





Bu ceketine hayran kaldım 




Bir insana etek ve elbise anca bu kadar çok yakışır :)
Siz hangi dizileri severek izliyorsunuz ?


10 yorum:

  1. Ben şu an bir tek Kösem'e denk gelirsem onu seyrediyorum. Merakla Survivor'ı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende onu merak ediyorum :)

      Sil
  2. Diziyi izlemiyorum. Şimdi fotoğrafları görünce ben de beğendim giyimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi izlemeyen nadir insanlardan birisin :) Dizi bir an bağımlılık yapıyor :)

      Sil
  3. Diziyi izlemedim ama iki oyuncuyu ben de cok severim, özellikle de Burcin Terzioglu'nun oyunculugunu cok begenirim.

    Su son fotodaki hali coook hos yaaa:)

    Uzun zamandir izledigim bir dizi yok, ama söyle gercektn güzel, izlemeye cok deger bir dizi olsa (vardi da ben bilmiyorum iste) baslamak istiyorum aslinda bir diziye, internetten bulup. Bu dizi güzel miydi gercekten? baslasam mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok çok severek izliyorum , hiç cıvıtmadı ,bir bakmışsın gözlerin dolmuş neredeyse ağlayacaksın bir bakmışsın gülüyorsun . Çok uzun zamandır var bu dizi ama internetten izlemeye başlayabilirsin :)

      Sil
  4. ay ben bayılıyorum Poyraz Karayel'e... Bence şu an tvdeki en iyi dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ,bir çoğu çok cıvıttı ya da çok çocuksu oldu ..

      Sil
  5. Benim de çook beğendiğim bir oyuncu ve bayan. Göz rengi ten rengi ve vücut dilini kullanımı bir harika.
    Benim bu aralar favori dizim; Aşk Yeniden. O kadar keyif alıyorum ki izlerken. :)
    AA bideGGüneşin Kızları'nı izliyorum.
    Şimdiden keyifli pazarlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk yeniden çok güzelmiş ama ben hiç bakmadım ... Güneşin kızlarına bende arada bakıyorum . Haluk bilginer ve tolga sarıtaşın oyunculuğuna hayranım :)

      Sil